English

استاندار مازندران؛

۱۶۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به ۱۱ هزار نفر پرداخت شد

محمد اسلامی اظهار داشت:در بخش اشتغال روستایی ۱۶۵میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱ هزار نفر پرداخت شد و این تسهیلات همچنان در اختیار کار آفرینان قرار می گیرد.

۱۶۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به ۱۱ هزار نفر پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران  بیان داشت: در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری خوبی در بخش زیرساختی انجام شد که با وجود محدودیت مالی دولت، میزان سرمایه گذاری در مقایسه با دولت های گذشته مطلوب بود.

اسلامی کاهش نرخ بیکاری را ناشی از اجرای پروژه های عمرانی و اشتعالزایی در مازندران عنوان کرد و نرخ بیکاری در فصل بهار گذشته در استان را ۸.۸ درصد اعلام کرد که یک درصد کمتر از بهار سال گذشته است.

استاندار مازندران با اشاره به اجرای هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی در استان اظهار داشت: این پروژه ها در مناطق روستایی در حوزه آب، برق، گاز و مسکن در دست اجرا است و پیش از این نیز ۷۰۰ پروژه عمرانی در این بخش ها در مازندران بهره برداری شده بود.

وی با اشاره به رشد ۴۸درصدی ترانزیت بار در بندرامیرآباد ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح اسکله ریلی رورو کارکرد بندر افزایش بیشتری داشته باشد و بندر امیرآباد قابلیت های زیادی دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

محمد اسلامی گفت: با اجرای طرح تغییر ساعات کار اداری حدود ۱۵درصد کمبود برق استان جبران شد و با این کار حدود ۴۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شد و توانست میزان خاموشی را با وجود تعطیلی یک واحد نیروگاه نکا جبران کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه