English

استاندار مازندران؛

بازار صادراتی، رمز توسعه و بهره وری تولید در مازندران است

محمد اسلامی با اشاره به اینکه بازار صادراتی، رمز توسعه و بهره وری تولید در مازندران است، اظهار داشت:باید موانع صادرات را از مسیر خزر هموار کرد.

بازار صادراتی، رمز توسعه و بهره وری تولید در مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران گفت : بازار صادراتی، رمز توسعه و بهره وری تولید در مازندران است و اقتصاد پایدار در گرو بازار پایدار است و اگر تولید کننده وارد بازار رقابتی نشود ، تولید کننده نیست.

وی افزود : امروز تهاجم به پول ملی و ارزش ملی ما انجام شده است و باید ارزش پول ملی را حفظ کنیم و برای مقابله با دشمن در این بخش وظیفه سنگین و مسئولیتی سختی برعهده داریم.

اسلامی گفت : ناتوان کردن و صفر کردن ریال مهم ترین هدف دشمن است و باید با افزایش بهره وری و کارآیی و حذف هزینه های غیر ضروری ، قدرت پایداری خود را برای رشد اقتصادی حفظ کنیم و نیازمند فعالیت فعالان اقتصادی هستیم.

استاندار مازندران بیان کرد:باید موانع صادرات را از مسیر خزر و مسیرهای مختلف دیگر برطرف کرد تا راه برای توسعه همه جانبه صادرات هموار شود.

وی اظهار داشت : توسعه همه جانبه نیازمند راههای مختلف زمینی ، ریلی ، دریایی و هوایی است و اکنون خطوط هوایی خاص ایجاد شده است که هواپیمایی وارش مولود جدید مازندران است.

محمداسلامی با بیان اینکه توسعه بندر و استفاده از ظرفیت آن با وجود کشتی های رورو ریلی ، ظرفیت اسکله و یخچال صادراتی و سهم بازار منطقه شمال، ظرفیت بی نظیری است که باید از آن استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه