English

استاندار مازندران؛

۶.۵ میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی در مازندران وجود دارد/بازارهای کشور همسایه فرصت خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی است

محمد اسلامی با بیان اینکه 6.5 میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی در مازندران وجود دارد، گفت: بازارهای کشور همسایه فرصت خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران است.

6.5 میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی در مازندران وجود دارد/بازارهای کشور همسایه فرصت خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران با بیان اینکه کمیته مرکبات در دستور کار قرار گرفت که سال گذشته صادرات چهار برابر شد گفت: در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم باید صادرات و تولیدات را گسترش دهیم تا لطمه‌ای به کشاورزان وارد نشود و بازارهای همسایه فرصت خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی ما است.

وی گفت: 6.5 میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی داریم و تولیدات ما در مسیر رشد قرار دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت در پنج سال اخیر ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه زیرساختی انجام داد گفت: یک نمونه هزینه هزار میلیارد تومانی گازرسانی به مناطق محروم بوده است.

اسلامی بیان کرد: طی 70 روز گذشته ۱۷۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به مردم در استان پرداخت کردیم.

استاندار مازندران افزود: دشمنان در فضای مجازی به گونه‌ای نشان می‌دهند که نظام جمهوری اسلامی فاسد است در حالی که در طول ۴۰ سال بر اساس رای مردم انتخاب شدند و کاروان خدمت را به 40 سالگی رساندند.

این مسوول اضافه کرد: اگر در هسته‌ای دارای ظرفیت هستیم متاثر از خودباوری و ایمانی است که نیروهای جوان آن را به ثمر رساندند.

اسلامی با بیان اینکه  هدف دشمن باور و ارزش و مردم است گفت: وزیر عربستان اعلام می‌کند که درگیری آنها با ما مبنایی است و با قانون ما مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه با تقابل دو اسلام مواجه هستیم و اغفال اذهان مردم و جوانان را درگیر هستیم ادامه داد: اکنون با تهاجم مواجه هستیم نباید تدافعی عمل کنیم بلکه باید تهاجمی جواب دهیم و مسؤولان باید کاری کنند تا دشمن ذهن مردم و جوانان را تخریب نکند.

محمد اسلامی اظهار کرد: امروز به همدلی و هوشیاری بیش از گذشته نیاز داریم تا به پیشرفت برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه