English

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری؛

کوتاهی در جنگل‌کاری و مطرح کردن مشکل بی‌آبی در غرب مازندران پذیرفته نیست

خلیل آقایی بیان داشت:خوشبختانه غرب مازندران مشکل کم‌آبی ندارد و وقتی کمینهٔ بارندگی آن ۳۰۰ میلی‌متر است کوتاهی در جنگل‌کاری و مطرح کردن مشکل بی‌آبی پذیرفته نیست.

کوتاهی در جنگل‌کاری و مطرح کردن مشکل بی‌آبی در غرب مازندران پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نوشهر گفت: مدیران منابع طبیعی باید به فکر انجام یافتن کارها باشند و راه مناسب را پیدا کنند تا مشکلات حل شود و هنگامی که عقل که پیامبر درونی است به چیزی گواهی داد باید برای انجام دادن آن تلاش کنیم به نحوی که ادارات منابع طبیعی باید حلال مشکلات مردم و محبوب آنان باشند.

وی گفت: کارکنان و حتی رؤسای منابع طبیعی، وقتی به ادارات دیگر می‌روند ارباب‌رجوع هستند و همان‌طور که توقع دارند در ادارات دیگر به کارشان رسیدگی شود، خود نیز باید به فکر حل مشکلات مراجعان به ادارات منابع طبیعی باشند.

رئیس سازمان جنگل‌ ها، مراتع و آبخیزداری کشور یادآور شد: بنده برای کارگشایی حاضرم اختیارات خود را به زیرمجموعه بدهم و هر مدیری باید در حوزهٔ کاری‌اش خود را رئیس سازمان بداند.

آقایی با اشاره به عنایت رهبر معظم انقلاب در اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار به بخش آبخیزداری بیان کرد: ما کل کشور و تمام بخش‌های سازمان خود را مرتبط با آبخیزداری می‌دانیم.

جنگل

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تأکید کرد: در ظاهر ۸۳ درصد مساحت کشور در مدیریت سازمان ما است ولی در واقع کل کشور در محدودهٔ حوزه‌های آبخیز است و همهٔ فعالیت‌های لازم مانند جنگل‌کاری و بذرپاشی و اطفای حریق باید در آن دیده و اعمال شود.

خلیل آقایی بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ باید حدنگاری جنگل‌های کل کشور را انجام دهیم و برای همهٔ عرصه‌های جنگلی سند تک‌برگی بگیریم و متولی آمار منابع طبیعی و مساحت جنگل‌های کشور ما هستیم ولی گاه از بیرون حرف‌هایی می‌زنند و آمار ما را نمی‌پذیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه