English

بیش از ۴میلیون مسافر شب در مازندران اقامت کردند

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: بیش از ۴میلیون مسافر شب در مناطق مختلف مازندران اقامت کردند.

 بیش از ۴میلیون مسافر شب در مازندران اقامت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مهران حسنی در محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران و در تشریح عملکرد کمیته های ۱۲گانه این ستاد گفت: از ۲۷اسفندماه ۹۶تا پایان سوم فروردین ۹۷حدود ۱۷کنسرت در برخی شهرهای استان برگزار شد که این آمار برای سوم فروردین ۱۲کنسرت بوده است.

وی افزود: آمار بازدید کنندگان موزه های استان  از آغاز اجرای طرح نوروزی تا سوم فروردین ماه ۶۹هزار و ۹۸۷نفر گزارش شده است.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، شمار نمایشگاه های فرهنگی برپا شده را در سوم فروردین ماه ۴۳نمایشگاه و مجموع آن را از اواخر اسفند تا تاریخ شده ۲۴۱مورد عنوان کرد.

مهران حسنی، میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر را در سوم فروردین ماه ۶۴۸۱هزار لیتر اعلام کرد و گفت: میزان مصرف نفت گاز ۵۸۷هزار لیتر و CNGحدود ۵۷۵هزارلیتر بوده است.

وی افزود: از ۲۷اسفند ۹۶تا پایان سوم فروردین ۹۷میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر ۳۷۹۴۷هزار لیتر بوده است.

 معاون گردشگری مازندران، شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را چهار میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۵۴ نفر- شب اعلام کرد و گفت: از این میزان ۴۶۱ هزار و ۶۰۰ نفر در روستاها اقامت و ۳۶۵ هزار و ۱۱۰ نفر از روستاها بازدید کردند.

گردشگری

حسنی شمار زائرین اماکن مذهبی و متبرکه استان را از آغاز اجرای طرح تا پایان سومین روز فروردین   ۲۵۲ هزار و ۶۲۹ نفر، اعلام کرد.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه در ایام طرح نوروزی ۱۰۵ اخطاریه بهداشتی صادر و ۲۳ واحد صنفی متخلف نیز تعطیل شد،  اظهار داشت: تاکنون و در مدت۶روز معادل چهار هزار و ۲۵۱ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی نیز کشف و معدوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه