English

بیش از ۱۰ هزار فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافتند

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: از ۲۷اسفندماه ۹۶تا پایان سومین روز از فروردین ماه ۹۷ بیش از ۱۰هزار نفر از فرهنگیان در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافتند.

بیش از  ۱۰ هزار فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری موج، محمودرضا علیزاده در محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار اقامت فرهنگیان در ستادهای اسکان آموزش و پرورش مازندران، افزود: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا سوم فرودین سال جاری تعداد ۱۰هزار و ۲۱۶ خانوار فرهنگی در ۴۰۰ مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافتند.

 وی افزود: از این تعداد حدود ۳۶ هزار و ۷۷۹ مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان پیدا کردند و  از این میزان ۱۱۰ هزار و ۳۳۷ نفر روز اقامت بوده‌اند.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: فرهنگیان اسکان یافته اغلب در مراکز ویژه و الف مقیم شدند ضمن اینکه    کلاس هایی که در این طرح آماده سازی شدند به لحاظ کیفی ۳۸درصد رشد داشته است.

اسکان

علیزاده با ابراز خرسندی از افزایش ظرفیت اسکان فرهنگیان در سال جاری، گفت: شرایط برای پذیرش هموطنان فرهنگی فراهم است و آمادگی کامل در پذیرایی از میهمانان نوروزی داریم.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران در خاتمه افزود:  ستاد اسکان فرهنگیان مازندران در سال گذشته به لحاظ اسکان، رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی