English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛

جشنواره فجر فرصت آشتی مردم با سینما را در مازندران فراهم کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:جشنواره فیلم فجر فرصت آشتی مردم با سینما را در مازندران فراهم کرد.

جشنواره فجر فرصت آشتی مردم با سینما را در مازندران فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، احد جاودانی با اشاره به استقبال مازندرانی‌ها از فیلم‌های جشنواره فجر افزود: جشنواره فجر فرصت آشتی مردم با سینما را فراهم کرد و سال سینمایی خوبی را نوید می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه اکران این فیلم‌ها از چهاردهم بهمن در دو سینما سپهر ساری و شقایق نوشهر آغاز شده بود، افزود: در برخی اکران‌ها، سالن این دو سینما مملو از تماشاگران و بیش از ظرفیت این دو سینما بود.

این مسوول افزود: درخواست‌های فراوانی برای اضافه شدن سانس‌ها و فیلم‌ها داشتیم ولی با توجه به نبود اعتبارات نتوانستیم سانس و یا تعداد فیلم‌ها را اضافه کنیم.

ده فیلم بتر جشنواره فجر

جاودانی افزود: در بخش سیمرغ و پروانه‌ها نیز در مدت برگزاری این جشنواره 4 هزار دانش‌آموز از پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در این دو سینما دیدن کردند.

در مازندران استقبال خوبی از جشنواره فیلم فجر شد

وی مازندران را از استان‌هایی دانست که استقبال از جشنواره فیلم فجر در آن بسیار گسترده و چشمگیر بوده است که این امر بیانگر سطح فرهنگ و علاقه مردم استان به سینما دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: امسال ژانرهای کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی را در فیلم‌ها شاهد بودیم که مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه