English

جشنواره فیلم فجر در مازندران از ۱۴ بهمن آغاز می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: جشنواره فیلم فجر در مازندران از 14 بهمن آغاز می شود.

جشنواره فیلم فجر در مازندران از 14 بهمن آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، احد جاودانی اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر در مازندران از 14 بهمن آغاز می شود و فیلم های منتخب بعد از ظهر هر روز از ساعت 15 به بعد در سه سئانس در سینما سپهر ساری و شقایق نوشهر نمایش داده می شود.

وی از ' امیر ' به کارگردانی نیما اقلیما، ' بمب ' از پیمان معادی، ' جاده قدیم ' از منیژه حکمت، ' چهارراه استانبول ' از مصطفی کیایی، ' خجالت نکش ' از رضا مقصودی، ' دارکوب ' از بهروز شعیبی ، ' سوء تفاهم ' از احمدرضا معتمدی، ' ماهور ' از حمید زرگرنژاد و ' مغزهای کوچک زنگ زده ' به کارگردانی هومن سیدی به عنوان دیگر فیلم های بخش بزرگسالان نام برد که به مازندران می آیند.

جشنواره فیلم فجر

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در مازندران

جاودانی گفت: در مجموع بر اساس آخرین رایزنی ها مقرر شد 16 فیلم جشنواره فجر در مازندران نمایش داده شود که شامل 11 فیلم در بخش بزرگسالان و پنج فیلم در بخش کودک و نوجوان است.

وی گفت: قهرمانان کوچک، دنیای کیف‌ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی هم از فیلم های بخش کودک و نوجوان این دوره از جشنواره فجر هستند که در مازندران نمایش داده می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: فیلم کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی از فیلم های مازندرانی این دوره از جشنواره محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه