English

اصل احترام به صداقت و شعور مردم اجازه نمی‌دهد کار عوام فریبانه انجام دهم

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات مردم قابل درک است، اظهار کرد: بنده نیازمندی‌ها و مشکلات مردم را به خوبی می‌دانم لذا اصل احترام به صداقت و شعور مردم اجازه نمی‌دهد کاری عوام فریبانه انجام دهم.

اصل احترام به صداقت و شعور مردم اجازه نمی‌دهد کار عوام فریبانه انجام دهم

به گزارش خبرگزاری موج، علی نجفی در گفت و گویی بیان داشت: بیکاری و مشکلات اقتصادی، فساد، آسیب های اجتماعی و مشکلات زیست محیطی از مهمترین چالشهای کشور بشمار می روند و باید تلاش کنیم تا بهبودی در وضعیت اقتصادی جامعه ایجاد شود.

وی وجود واردات کالاهای قاچاق را یکی از مهمترین معضلات اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد: این مساله مانع از رونق تولید در کشور می شود.

نماینده مردم بابل با اشاره به ضرورت گسترش عدالت و مبارزه با قانون گریزی و تبعیض، ابراز تاسف کرد که  یک نفر برای وام یک میلیون تومانی مدت‌ها باید در نوبت باشد ولی دیگری میلیاردها تومان به جیب می زند!

نجفی با اشاره به اهمیت و ضرورت و فوریت مقابله با ناهنجاریهای اقتصادی، تاکید نمود که فساد با سلامت اقتصادی جامعه در تضاد است و فساد هم روح و روان جامعه را می آزارد، خون شهدا را تباه و دل رهبری معظم از آن به رنج می‌آید.

نماینده مردم بابل با بیان اینکه با دید روشن در مسیر وظایفم  درحرکت هستم، اظهار داشت: بنده درستکاری را در ایفای نقش نمایندگی مجلس مدنظر دارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با مردم صادق باشیم!

نجفی با بیان اینکه معیار سنجش عملکرد نماینده‌ها از سوی مردم باید از پیگیری آسفالت و عریضه نویسی به شاخصهایی از قبیل فساد ستیزی و قانون گرایی و تغییر کند، افزود: موضوعی در بابل نیست که برایش پرونده پیگیری مفتوح نکرده باشیم و پیگیر ی نشده باشد.

وی با محکوم کردن تهدیدات خارجی، افزود: بنده ضمن محکوم کردن تهدیدات خارجی معتقدم  آسیب ها و تهدیدهای داخلی راهم باید دریابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه