English

کشورهای همسایه مشتری پروپاقرص محصولات تولیدی مازندران هستند

استاندار مازندران بیان داشت: کشورهای همسایه مشتری پروپاقرص محصولات تولیدی مازندران هستند و همه محصولات تولیدی استان را نیاز دارند

کشورهای همسایه مشتری پروپاقرص محصولات تولیدی مازندران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین گلخانه سبزی و صیفی کشور در مازندران اظهار کرد: در استان مازندران نیاز به سرمایه‌گذاری مناسب برای هتل‌سازی داریم و انتظار داریم که بنیاد مستضعفان در این زمینه ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد: بنیاد اقدامات خوبی در محل شناگاه‌ها در غرب استان انجام داده است.

استاندار مازندران با اشاره به فعالیت‌های شرکت دشت‌ناز در سطح کشاورزی استان، افزود: این شرکت اقداماتی خوبی در زمینه محصولات تولیدی استان انجام داده است.

 این مسؤول با اشاره به سرمای زودرس و خسارت محصولات کشاورزی در سال گذشته بیان کرد: انتظار داریم در این زمینه تحقیقات مناسبی انجام شود و نهال‌های تولیدی شود که متناسب با وضعیت آب و هوایی استان باشد.

فلاح‌جلودار خاطرنشان کرد: با کشت ارقام مقاوم به سرما می‌توانیم در حوزه صادرات که یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است ورود پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در استان نیاز به ارقام مقاوم به سرما داریم، افزود: وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه نیاز است که با کشاورزان همکاری مناسبی داشته باشد و در این زمینه نیاز به ورود بخش خصوصی داریم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه طرح توسعه صادرات به کشورهای همسایه از اقداماتی بود که انجام شده است، افزود: اقداماتی در این بخش انجام شده است.

این مسؤول ادامه داد: کشورهای این حوزه مشتری پروپاقرص محصولات مازندران هستند و همه محصولات تولیدی استان را نیاز دارند که باید در زمینه تولید حساسیت‌های لازم این کشورها را رعایت کنیم.

فلاح‌جلودار تصریح کرد: زیرساخت‌های اساسی در بخش کشاورزی باید فراهم شود، امکان افزایش دو برابری از ظرفیت محصولات تولیدی کشاورزی استان وجود دارد و این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی هم به لحاظ آموزش و افزایش ارائه خدمات باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه بنیاد مستضعفان در تأمین بسیاری از زیرساخت‌های استان پیشتاز بوده است، گفت: انتظار همکاری بیشتر در این بخش وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه