English

اجرای ۷۰مورد قلع و قمع اراضی کشاورزی غیرمجاز در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از اجرای 70مورد قلع و قمع اراضی کشاورزی غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.

اجرای 70مورد قلع و قمع اراضی کشاورزی غیرمجاز در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج،احمد صادقی ، با اشاره به اجرای ۷۰ مورد قلع و قمع اراضی کشاورزی غیرمجاز در محمودآباد، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح و حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برابر دستور دادستان به همراه تیم اجرای حکم به همراه نماینده دادستان، کارشناس بنیاد مسکن و اکیپ گشت ۱۳۱ در روستاهای عشق آباد، کرچک نوایی، لامیزده، کلوده و گیلاپی از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد نسبت به اجرای حکم و تبصره ۲ ماده ۱۰ اقدام شد.

وی تصریح کرد: در روستای گیلاپی در سطح ۱۲ هزار مترمربع به صورت تفکیک و دیوارکشی عملیات تخریب انجام شد، تصریح کرد: در روستاهای کرچک نوایی ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع و عشق آباد هزار مترمربع به صورت تفکیک و دیوارکشی عملیات تخریب انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اجرای ۷۰ مورد قلع و قمع غیرمجاز در اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: درباره اجرای احکام قطعی قضایی نیز در روستای کلوده یک مورد حکم قلع و قمع در سطح 4 هزار متر مربع به صورت 15 قطعه تفکیکی همراه با دیوارکشی عرصه مورد اجرا واقع شد.

صادقی تغییر کاربری غیرمجاز در روستای لامیزده در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع را به صورت تفکیکی و دیوارکشی اعلام و خاطرنشان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد در این عملیات بیش از ۲۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از زمین‌های تغییرکاربری داده شده را آزادسازی تا به چرخه تولید بازگردد.

وی اظهار کرد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع است و تنها در صورت وجود مجوزهای قانونی از سوی مراجع مربوط این مجوز صادر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه