English

تمامی اراضی مرتعی کلاردشت سنددار شدند

مدیرکل ثبت اسنادواملاک مازندران گفت: تمامی اراضی مرتعی کلاردشت سنددار شدند.

تمامی اراضی مرتعی کلاردشت سنددار شدند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسن بهادر در جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد مازندران در کلاردشت به صورت نمادین آخرین سند تهیه شده اراضی مرتعی این شهرستان به فرماندار تحویل داد و در تبیین هدف از برگزاری این مراسم گفت: تمامی اراضی مرتعی شهرستان کلاردشت به مساحت بالغ بر۳۷ هزار هکتاردر قالب ۱۵ برگ سند کاداستری صادر و تحویل دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان شد.

وی تصریح کرد: با این اقدام مراتع شهرستان کلاردشت که از حساسیت خاصی نیز برخوردار است از تجاوز  و تعارض در امان خواهد ماند.

بهادر عنوان کرد: ضرر عدم توجه به ثبت رسمی و سهل انگاری در تثبیت  و صدور اسناد مالکیت انفال کمتر از ضرر پدیده قاچاق در جامعه نیست و بر اساس تکالیف مقرر در قانون جامع حدنگار و ضواط اجرایی بودجه، تمامی متولیان این حوزه باید در راستای این مستندسازی گام های جدی برداشته و این مهم با نگاه تکلیف ملی، اهتمام ویژه داشته باشند.

 وجیه الله موسوی مدیرکل منابع طبیعی غرب استان مازندران نیز در این مراسم از عزم جدی اداره کل بر تثبیت تمامی اراضی تحت تولیت خود در غرب استان خبر داد و اظهار کرد:  تا پایان سال جاری جشن انفال نیز در حوزه های ثبتی نوشهر و چالوس برگزار خواهد شد و طرح کاداستر در استان و نتایج حاصل از آن برای جلوگیری از تجاوز به جنگل های استان اجرایی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه