English

مازندرانی ها در مصرف برق رکورد زدند

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مازندران گفت : روز چهارشنبه مردم استان یک هزار و 764 مگاوات برق مصرف کردند که نسبت به روز مشابه در سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته است .

مازندرانی ها در مصرف برق رکورد زدند

به گزارش خبرگزاری موج،قاسم شهابی  افزود : سال گذشته بیشترین مصرف برق در روز 24 مرداد ماه با یک هزار و 750 مگاوات اتفاق افتاد که امسال با موج گرمای زود رس ما شاهد رکورد زنی در تیرماه هستیم .

وی افزود : روز گذشته میزان مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال 95 حدود 6 درصد افزایش داشته است .

شهابی گفت : تعطیلی زود هنگام ادارات و واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی منجر به کاهش مصرف برق شد و کمک خوبی به برق رسانی به منازل کرد .

وی همچنین گفت : در سال جاری در برخی روزها نسبت به روزهای مشابه سال 95 در استان مازندران میزان مصرف برق تا حدود 40 درصد افزایش داشته است .

مدیرعامل توزیع برق استان مازندران افزود : در روزهای اخیر به خصوص روز چهارشنبه ، افزایش محسوس دما منجر به افزایش میزان مصرف و بار ترافیکی سنگین بر سیم ها شد که در برخی مناطق قطعی موقت برق را داشتیم .

در روزهای اخیر در استان مازندران دمای هوا افزایش محسوس داشته و دیروز چهارشنبه دمای برخی مناطق استان به بیش از 39درجه رسید .

از عصر امروز پنج شنبه مردم مازندران با کاهش دما ، افزایش ابر و بارش پراکنده که از غرب استان آغاز می شود ،روبرو خواهند شد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران در روزهای آینده دمای هوا نسبت به امروز 6 تا 12 درجه کاهش می یابد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه