English

تابستان سخت و طاقت فرسایی در مجموعه توزیع برق پیش‌رو داریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تابستان 96 رسید و با همه تلاش‌هایی که در مجموعه توزیع برق استان صورت گرفته اما کار سخت و طاقت فرسایی در پیش‌رو داریم.

تابستان سخت و طاقت فرسایی در مجموعه توزیع برق پیش‌رو داریم

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی در همایش بازآموزی دستورالعمل ثابت مانور اظهار کرد: تابستان 96 رسید و با همه تلاش‌هایی که در مجموعه توزیع برق استان صورت گرفته اما کار سخت و طاقت‌ فرسایی در پیش‌رو داریم.

وی مدیریت و کنترل خاموشی‌ها و رعایت دقیق دستورالعمل ثابت مانور، اهمیت جان و سلامت همکاران را بسیار با اهمیت خواند و افزود: بهره‌برداری در مجموعه شرکت‌های توزیع برق از اهمیت بسزایی برخوردار است و هدف اصلی برگزاری این همایش آگاه‌سازی و رعایت الزامات و دقت و حساسیت بیشتر در این بخش است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: در بحث خاموشی‌های خواسته و اضطراری باید روی زمان اعمال خاموشی دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا منجر به صدمات اجتماعی، مالی و جانی نشود.

این مسوول صبح زود  را مناسب‌ترین زمان برای اجرای عملیات پروژه‌ها و مانور شبکه به‌ویژه در مناطق شهری بیان کرد که درصد نیاز مردم به برق کمتر از زمان‌های دیگر است.

شهابی توجه جدی به موضوع آموزش از سوی مدیران و مجموعه تحت مدیریت آنها را مهم و آموزش کاربردی را لازمه کار در بهره‌برداری دانست و یادآور شد: اساس آموزش یادگیری، تغییر نگرش و بروز آن در  رفتار درست  است.

وی از همه کسانی که در زمستان سرد و طاقت فرسا به‌ویژه در بحران‌ها بهترین لحظات عمرشان را برای ساختن لحظه‌های خوب مردم فدا کرده‌اند تشکر کرد و خطاب به مدیران، معاونان، کارشناسان، بهره‌برداران، مراکز فوریت‌های برق، اتفاقات شبکه و سیمبانان زحمتکش، گفت : با تمام تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه، به‌دلیل  محدودیت در شبکه بالادستی، منابع و اعتبارات، کار سخت و طاقت فرسایی در پیش‌رو داریم که با عزم راسخ و اراده قوی و همدلی و همراهی مردم و مسؤولان ، امیدواریم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: سال 95 سال بحران‌های طبیعی در صنعت برق بوده که با تعهد، تخصص و تلاش زحمتکشان در این صنعت ارزشمند و مردمی از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمدیم.

شهابی نصب 50 دستگاه سکسیونر و برنامه‌ریزی برای 100 دستگاه دیگر، کوتاه کردن شعاع تغذیه شبکه 20 کیلوولت با نصب ترانس‌های کم تلفات، تعمیر شبکه‌ها و پست‌های توزیع به‌ویژه سرویس تمام پست‌های زمینی، جایگزینی شبکه‌های سیمی با کابل خودنگهدار، نصب کات اوت‌های تیغه‌ای در شبکه‌های 20 کیلوولت، تعویض جمپرهای سیمی 20 کیلوولت با سیم‌های روکش‌دار، نصب تابلو کنترل از راه دور جهت سکسیونرهای هوایی از جمله اقدامات و اهداف شرکت توزیع برق مازندران برای مقاوم‌سازی شبکه در سال 95 و 96 اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه