English

راه اندازی بزرگترین مرکز مانیتورینگ شهری شمال کشور در آمل

با حضور معاون استاندار مازندران، رئیس پلیس راهور مازندران در شهرداری آمل بزرگترین و باکیفیت‌ترین مرکز مانیتورینگ شهری شمال کشور راه‌اندازی شد.

راه اندازی بزرگترین مرکز مانیتورینگ شهری شمال کشور در آمل

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس شورای اسلامی شهر آمل در مراسم راه اندازی بزرگترین مرکز مانیتورینگ شهری شمال کشور در آمل با اعلام اینکه برای راه‌اندازی پیشرفته‌ترین دوربین‌های این مرکز 2.5 میلیارد تومان هزینه شده که در نقاط مختلف شهر نصب شده است، اظهار کرد: هزینه طرح برای 26 دوربین در 18 نقطه حساس شهری انجام شده که با 18 مانیتورینگ می‌توان به نظارت تردد ترافیکی این شهر پرداخت.

اسدالله تورنگ افزود: برای این مرکز 120 متر مربع فضا در شهرداری آمل در نظر گرفته شده است.

وی مشکل عمده این شهر را مساله ترافیک عنوان و مطرح کرد: در این بخش و برای حل این مشکل باید نقاط کور شناسایی شود تا مسئولان به برنامه‌ریزی بپردازند.

تورنگ بیان کرد: احداث و تجهیز پارک‌های جدید و قدیمی، زیباسازی پیاده‌روسازی، توسعه بازارهای سنتی و قدیمی، احداث دو پارکینگ عمومی در شهرداری آمل، اصلاح و توسعه در قسمت‌های مختلف ماشین آلات و تجهیزات برای ایمنی آتش‌نشانی سازمانی مواردهای دیگری بوده که از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود و مشکلات رکود اقتصادی کشور و حداقلی درآمد شهرداری با برنامه‌ریزی و تعامل شورای شهر و شهرداری طی چهار سال کارهای خوبی در این شهر صورت گرفته است، بیان کرد: در این سال‌ها بلوار 4.5 کیلومتری با وجود 250 واحد مسکونی تملک احداث و به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه