English

تایید انتخابات شورای اسلامی ۵۶ شهر مازندران

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: نتایج انتخابات 56 شهر این استان به تایید هیات نظارت رسیده است.

تایید انتخابات شورای اسلامی 56 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، نوروز احسانی بیان داشت : هم اکنون نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ساری و سلمانشهر به دلیل تعدد شکایت داوطلبان هنور به تایید هیات نظارت نرسیده است.

وی اضافه کرد : پرونده انتخابات شورای اسلامی شهر ساری برای بررسی و اعلام نظر نهایی به هیات نظارت مرکزی ارسال شده که تاکنون اظهارنظری از سوی این هیات انجام نشده است.

احسانی اظهار داشت: هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ساری پیشنهاد ابطال نتایج انتخابات این شهر مرکز مازندران را به هیات نظارت استان ارسال کردند و هیات استان نیز پرونده را با همین پیشنهاد به هیات مرکزی ارسال کرد.

دبیرهیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهروروستای مازندران تصریح کرد : در شرایط فعلی ما منتظر تشکیل نشست هیات نظارت مرکزی برای بررسی شکایات مرتبط با انتخابات شهر ساری و سلمانشهر هستیم.

احسانی افزود : نتایج انتخابات حدود 2 هزار و 400 روستایی که در آن انتخابات شورای روستایی برگزار شده مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته وی نتایج انتخابات 2 روستا تاکنون به دلیل اعتراض داوطلبان مورد تایید قرار نگرفته که بزودی در مورد این روستاها نیز هیات نظارت شهرستان تصمیم گیری می کند.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در 58 شهر و افزون بر 2400 روستای مازندران برگزار شد و افزون بر 7 هزار و 500 نفر به عنوان اعضای اصلی این نهاد مردمی انتخاب شدند.

براساس آمار ستاد انتخابات مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 2 میلیون و 309 هزار واجدین شرایط اخذ رای در این استان افزون بر 2 میلیون و 266 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه