English

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان نوشهر تائید شد

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان نوشهر گفت :‌ صحت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان تائید شد .

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان نوشهر تائید شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی شادمان اظهار داشت : هفته جاری هیات نظارت استان پس از بررسی نتایج آرای تمامی نامزدهای شوراهای اسلامی ‌شهر و روستا در نامه ای به فرمانداری صحت این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی را تائید کرد.

وی بیان کرد:شهرستان نوشهر دستکم 134 هزار نفر جمعیت ، سه شهر و حدود 129 روستا دارد که دراین دوره از انتخابات در حوزه شهری 71 نفر و در بخش مرکزی حوزه روستایی این شهرستان نیز 445 نفر برای دستیابی به آرای بیشتر با همدیگر رقابت کردند.

شادمان گفت:در شهرهای پول ، کجور و نوشهر از مجموع 71 نامزد ، 15 نفر و در 70 روستای بخش مرکزی نوشهر نیز از مجموع 445 نفر نامزد ، 197 نفر به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره از انتخابات اسلامی شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی مردم انتخاب و به کرسی شوراها راه یافتند.

فرماندار نوشهر با اشاره به مشارکت بیش از 100 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت :‌امروز در برابر این همت بلند مردم و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب ، نظام و رهبری فرزانه ، شانی جز خدمت بی منت به آنان نداریم.

شادمان با قدردانی از عوامل برگزاری این دوره از انتخابات و نقش خبرنگاران در روشنگری و تنویر افکارعمومی برای مشارکت دراین همایش سیاسی گفت :‌ امروز به فضل الهی شاید در دیگر شهرستان های شبهاتی در مورد سقم و صحت نتایج آرای نامزدهای شوراهای شهر و روستا وجود داشته باشد اما در این شهرستان این گونه نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه