English

کشف ۱۷۰ میلیون ریال داروی قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف دو هزار و 450 عدد قرص و هزار و 350 سی سی شربت قاچاق به ارزش 170 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف 170 میلیون ریال داروی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری موج،رامین شمس اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق در یکی از عطاری های تنکابن موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهم شدند.

وی تصریح کرد: ماموران علاوه بر هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از واحد صنفی این متهم 2 هزار و 450 عدد قرص و هزار و 350 سی سی شربت قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.

شمس خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالاهای قاچاق کشف شده تحویل شبکه بهداشت و سازمان اموال تملیکی تنکابن شد.

فرمانده انتظامی تنکابن در پایان با اشاره به اینکه کالاها و داروهای قاچاق از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و می توانند آسیب جبران ناپذیری به سلامت افراد جامعه وارد کنند اظهار کرد: شهروندان علاوه بر پرهیز از استفاده از این داروها در صورت رو به رو شدن با افرادی که اقدام به تهیه و فروش کالاهای غیر مجاز می کنند مراتب را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه