English

استقرار ۳۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در مازندران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 300 پایگاه ثابت وسیار در میادین مرکزی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مصلاهای نماز جمعه مازندران به‌مناسبت عید فطر آماده دریافت زکات فطریه است.

استقرار 300 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، رضا نوروزی‌جعفری اظهار کرد: 300 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین مرکزی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مصلاهای نماز جمعه مازندران به‌مناسبت عید فطر آماده دریافت زکات فطریه است.

وی بیان کرد: همکاران  ما در این نهاد با در دست داشتن قبوض این نهاد و یا پاکت مخصوص جمع‌آوری فطریه آمادگی دارند، تا زکات فطره مردم  را برای تأمین معیشت نیازمندان جمع‌آوری کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران تصریح کرد: در کنار پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در میادین مرکزی و مصلاهای نماز جمعه صندوقی برای جمع‌آوری کمک برای زندانیان در نظر گرفته شده که مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های خود را به این بخش نیز اختصاص دهند.

نوروزی یادآور شد: همچنین مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #5*5*011*8877*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، زکات فطره را به مددجویان اهدا کنند و یا در صورت داشتن کارت‌های متصل به شتاب می‌توانند فطریه خود را به شماره حسابب 0102714738005 نزد بانک صادرات در سراسر استان واریز کنند.

وی در پایان گفت: زکات فطره پس از جمع‌آوری در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه