English

تبلیغات اسلامی خلاء بزرگ در مباحث فرهنگی و قرآنی را پر کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: تبلیغات اسلامی خلاء بزرگ در مباحث فرهنگی و قرآنی را پر کرد و بعد ازانقلاب رشد قابل توجهی در امور دینی ایجاد شده است.

تبلیغات اسلامی خلاء بزرگ در مباحث فرهنگی و قرآنی را پر کرد

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی اظهار کرد: این سازمان از نهادهای مقدس بعد از انقلاب است که در تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی تلاش فراوانی را از سالل 60 تاکنون انجام داده است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سنگرهای مهم مملکت بعد از انقلاب بوده است، افزود: نگاه اول سازمان در بدو تأسیس، پر کردن این خلاء فرهنگی موجود در کشور بعد از انقلاب بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: در قبل از انقلاب از خلاء‌های فراوانی در بحث فرهنگی، قرآنی و دینی برخوردار بودیم که به بعد پیروزی نظام منتقل شد و امام راحل با دوراندیشی و نگاه نافذ خود با تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی پر کردن این کمبودها بود.

الیاسی اضافه کرد: تبلیغات اسلامی خلاء بزرگ در مباحث فرهنگی و قرآنی را پر کرد و با شناسایی نیروهای قرآنی، انقلابی و ارزشی گام‌های مؤثری را در حوزه تبلیغ دینی و اسلامی برداشت.

وی گفت: امروز سازمان با تلاش مستمر در طول 36 سال گذشته از سال 1360 تاکنون به جایگاهی رسیده است که تنها سایت تبیان در موضوعات فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و..  دارای 8 میلیارد بازدیدکننده از سراسر جهان است و آموزش‌های مختلفی را در سطح جهان مدیریت می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا با اشاره به موضوع آموزش در تبلیغات اسلامی ادامه داد: بحث آموزش از مسائل مهم و ضروری در تبلیغات اسلامی است که دوره‌های مختلف آموزشی برای گروه‌های مختلف تحت پوشش مداحان، مبلغان، قاریان و حافظان قرآن و... برگزار می‌شود.

این مسؤول گفت: اعزام مبلغ هم از دیگر وظایف مهمی است که این سازمان در مراحل مختلف در دستور کار دارد و مبلغان براساس زمان، مکان و ظرفیت افراد به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

الیاسی بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان و ماه محرم و صفر به عنوان ماه‌هایی که اعزام مبلغ با تمام توان در دستور کار است؛ تمام روستاهای ما در سطح شهرستان نکا دارای مبلغ است و با توجه به اینکه مبلغان بومی در هر روستا وجود دارد در طول سال از همان مبلغان بومی برای تبلیغ استفاده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف این سازمان در شهرستان نکا افزود: اداره تبلیغات اسلامی نکا هم براساس مأموریت‌های محوله کارهای مختلفی را در حوزه دینی، فرهنگی، قرآنی و دینی در دستور کار دارد که توجه نیروهای قرآنی و در دستور کار قرار دادن فرمان رهبری در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، ساماندهی مبلغان، مداحان، هیأت مذهبی و توجه به آموزش از جمله این موارد و عملکردها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا در ادامه با بیان اینکه توسعه فرهنگ دین اسلام از مهمترین وظایفی است که بر عهده داریم، افزود: برای رسیدن به این مهم با تمام توان وارد شده‌ایم و توسعه فرهنگ دینی از اولیوت‌های مهم ما است.

الیاسی گفت: در میان تبلیغات مختلفی که در جوامع مختلف وجود دارد، تبلیغات دینی قدمتی به اندازه‌ عمر بشر دارد و لذا ترویج و بسط فرهنگ ناب اسلامی و معارف دینی با توان بیشتری در دستور کار است و امیدواریم با همراهی نیروهای ارزشی و انقلابی موفقیت‌های بیشتری کسب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه