English

از سرگیری پروازهای اهواز - نوشهر درآستانه عید فطر

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران از برقراری پرواز مجدد مسیرهای رفت و برگشت اهواز - نوشهر در آستانه عید فطر خبر داد.

از سرگیری پروازهای اهواز - نوشهر درآستانه عید فطر

به گزارش خبرگزاری موج، خط پروازی مسیر رفت و برگشت اهواز - نوشهر که از تیرماه سال 1394 راه اندازی شد اما از آن زمان تاکنون بنا به دلایلی در برخی از فصول به ویژه نیمه دوم سال بدلیل شرائط نامساعد جوی و در پی آن استقبال ضعیف مسافران لغو می شد.

سهیل کمالی گفت :‌ هم اکنون این پرواز طبق برنامه پروازی شرکت هواپیمایی نفت ایران از روز دوشنبه هفته آینده یعنی پنجم تیرماه از سرگرفته می شود.

وی افزود :‌ هواپیمای فوکر 50 متعلق به شرکت هواپیمایی نفت طبق برنامه پروازی این شرکت در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته مسافران این مسیر را جابه جا می کند.

کمالی ادامه داد :‌ در روزهای دوشنبه این هواپیما حوالی ساعت 15 از فرودگاه اهواز پرواز و سپس حوالی ساعت 17 و 10 دقیقه در فرودگاه نوشهر می نشیند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت :‌ حوالی ساعت 17 و 40 دقیقه نیز این هواپیما فرودگاه نوشهر را به مقصد اهواز ترک می کند .

کمالی افزود : در روزهای چهارشنبه هر هفته نیز این هواپیما حوالی ساعت 9 از اهواز پرواز کرده و سپس حوالی ساعت 11 و 20 دقیقه در فرودگاه نوشهر می نشیند و حوالی ساعت 11 و 50 دقیقه نیز این فرودگاه را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.

غرب مازندران به دلیل برخورداری از موقعیت ممتاز طبیعی نظیر جنگل ، دریا و نیز آثار تاریخی فراوان از دیرباز تاکنون مقصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

آمارهای موجود نشان می دهد هرسال به طور میانگین دستکم 300 هزار گردشگر خارجی بویژه از کشورهای حاشیه خلیج فارس به غرب مازندران سفر می کنند.

هم اکنون در تمامی روزهای هفته پرواز در مسیرهای رفت و برگشت نوشهر - مشهد ، نوشهر - تهران و نوشهر - شیراز در فرودگاه نوشهر انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه