English

آمادگی مازندران برای موج نخست سفرهای تابستانی

معاون استاندار مازندران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر، از آمادگی تمامی مناطق استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

آمادگی مازندران برای موج نخست سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضایونسی اظهار داشت: پیش بینی می شود مسافران زیادی به مازندران سفر کنند که با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداران ، خوشبختانه همه شهرستان ها آمادگی کامل برای میزبانی خواهند داشت .

وی افزود : اگر شهرستان هایی که هنوز طرح دریا در آنان بازگشایی نشده ، باید در هفته جاری هر چه سریع تر این کار را انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود : استانداری مازندران تمامی دوربین هایی را که مورد نیاز همه شهرهای استان است خریداری کرده و در اختیار فرمانداران قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در برخی از شهرها نه تنها در حوزه شهری نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام شده ، بلکه در برخی از روستاها هم این کار را انجام داده اند.

یونسی افزود: امیدواریم در بقیه شهرها هم فرمانداران با همکاری شهرداران که متولی اجرایی کردن نصب دوربین هستند، در اجرای هر چه زوتر این طرح اهتمام ورزند که این موضوع در برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه