English

۷ تن چوب قاچاق در آمل کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی آمل از کشف و ضبط بیش از هفت تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

۷ تن چوب قاچاق در آمل کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف چوب قاچاق در این شهرستان، اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب جنگلی برای حفظ منابع طبیعی موفق به کشف مقادیر زیادی چوب آلات قاچاق شدند.

وی افزود: وی افزود: ماموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه 500 واحد های صنفی دپوی چوب و محصولات چوبی را مورد بازدید قرار دادند که در نتیجه موفق شدند، بیش از هفت تن و  کیلوگرم چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

گنجیان‌مقدم ادامه داد: در این ارتباط متهم به قاچاق چوب به نام "ی – د" دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل‌های قبل بوده است، خاطرنشان کرد: این سرمایه ملی امروز به ما رسیده بنابراین با حفظ و نگهداری از آن باید به نسل آینده تحویل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این امر همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‌ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی