English

انتقام بسیار سختی از تروریست‌ها در قبال حوادث اخیر تهران می گیریم

جانشین فرمانده انتظامی اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که نیروهای ما انتقام بسیار سختی از تروریست‌ها در قبال حوادث اخیر تهران می گیرند.

انتقام بسیار سختی از تروریست‌ها در قبال حوادث اخیر تهران می گیریم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران مازندران در ارتباط با حوادث تروریستی اخیر در تهران و نحوه عملکرد نیروی انتظامی اظهار کرد: کلانتری مستقر در مرقد امام راحل قبل از ورود تروریست‌ها به داخل حرم وارد عمل شدند و اجازه نداند که آنها به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: ترویست‌ها قبل از اینکه وارد حرم شوند مورد هدف نیروهای ما قرا گرفتند، هر دو تروریست مورد هدف نیروهای ما قرار گرفتند، یک نفر از تروریست‌ها قبل از هر اقدامی به درک واصل شد تروریست دوم هم زخمی شد وقتی عرصه را بر خودش تنگ دیده بود اقدام به انفجار جلیقه کرد.

جانشین فرمانده انتظامی اضافه کرد: همکاران ما با هوشمندی  و سرعت عمل توانستند جلوی اقدامات خطرناک تروریست‌ها را بگیرند.

وی در ارتباط با اشراف اطلاعاتی کشور نسبت به تحرکات تروریست‌ها گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به طور کامل فعالیت تروریست‌ها را به خوبی تحت نظر دارند که در این زمینه تعداد عناصر اصلی و پشتیبانی آنها دستگیر شدند و به نیروهای عملیاتی و پیشتیبانی آنها ضربات بسیار سنگینی وارد شده است.

مومنی در پاسخ به سؤوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود تشدید امنیتی در قبال تروریست‌ها قبل از اقدام آنها در تهران انجام می‌شد، تصریح کرد: باید توجه کرد که در همه اطراف کشور ما در مرزهای شرقی و غربی کشورا ناامنی بیدا می‌کند، حساسیت نسبت به ایران بسیار بالا است، در کشور اقدامات وسیع برای جلوگیری از تحرکات تروریست‌ها انجام شده که اگر فرصت ارائه گزارش انجام شود برای همه مشخص می‌شود که از چه حوادث بزرگ در کشور جلوگیری شده است.

مومنی با اعلام اینکه به‌دلیل اقدامات بسیار اثرگذار کشور ما تروریست‌ها در منطقه زمین‌گیر شدند و بالطبع آنها تلاش دارند که هجمه‌ها را برعلیه کشور ما شدت ببخشند،افزود: اقدامات تروریستی که برعلیه کشور ما انجام می‌شود قابل مقایسه با کشورهای اروپایی نیست، آنها هر جا که با شکست مواجه شوند فشار برعلیه کشور ما را افزایش می‌دهند.

وی گفت: مردم مطمئن باشند که نیروهای ما انتقام بسیار سختی از تروریست‌ها در قبال حوادث اخیر تهران وارد می‌گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی