English

بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در کار برگزاری انتخابات سوادکوه مشارکت دارند

عاون فرماندار سوادکوه گفت : در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در این شهرستان بیش از 2 هزار و 300 نفر عوامل اجرایی مشارکت دارند.

بیش از 2 هزار و 300 نفر در کار برگزاری انتخابات سوادکوه مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری موج، عین الله طالبی بیان داشت: نمایندگان فرماندار ، اعضای شعب اخذ رای ، ناظرین ، رانندگان ، نیروی انتظامی و غیره از جمله عواملی هستند که در جریان برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه در این شهرستان فعالیت خواهند داشت .

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات تعداد 117 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته شده است ، گفت که از این تعداد 66 شعبه اخذ رای در شهر زیراب و پل سفید و مابقی در بخش مرکزی مستقر خواهد شد.

معاون فرماندار سوادکوه به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد : در این دوره از انتخابات شوراها 65 نفر در سطح شهرستان ، 120 نفر در بخش زیراب و 410 نفر در بخش مرکزی با هم به رقابت می پردازند.

طالبی با بیان اینکه در این شهرستان 34 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند ، افزود : در این شهرستان تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخاباب انجام شده است تا شاهد حضور حداکثر مردم در پای صندوق های رای باشیم .

29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه