English

فعالیت ۴۹۰ نفر به عنوان هیأت اجرایی و نیروهای شعبه بر انتخابات در سوادکوه

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه برای انتخابات سال آینده، دو هیأت نظارت برای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تشکیل می‌شود، گفت: حدود 90 نفر به عنوان هیأت اجرایی و حدود 400 نفر به عنوان نیرو‌های شعبه‌ها فعالیت می‌کنند.

فعالیت 490 نفر به عنوان هیأت اجرایی و نیروهای شعبه بر انتخابات در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در جمع مسؤولان ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه ایران به قدرت منطقه‌ای تبدیل شد و در همه حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد، گفت: ایران تنها کشوری است که با دیپلماسی داخلی و بین‌المللی توانست از فصل هفت سازمان ملل خارج شود و هر کشوری که در این فصل قرار می‌گرفت شاهد تغییر حکومت و یا سقوط شد و «بر‌جام» یک انقلاب اقتصادی و تحول سیاسی بود.

فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه «برجام» باعث شد تا اجماع جهانی به نفع ما و بر علیه «ترامپ» و امریکا به ‌وجود آید، افزود: عربستان و رژیم صهیونیستی با همه توان به فکر ضربه به کشور ما هستند و کشور‌های اروپایی و چین و روسیه هم ملاحظات خود را دارند و اثبات کار‌آمدی نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، وظیفه مسؤولان و مدیران است.

وی بر لزوم عدم‌بخشی‌نگری در مدیریت شهرستانی تاکید و خاطر‌نشان کرد: سال آینده اتفاقات خوبی برای کشور انجام می‌شود و سرمایه‌گذاری خارجی نیاز به آرامش داخلی و اعتماد بین‌المللی دارد.

توحیدی‌مقدم با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، رویکرد چند‌ساله است و اثرات «بر‌جام» به صورت گام به گام در حال پیشروی است، به انتخابات سال آینده اشاره و اظهار کرد: برای انتخابات سال آینده، دو هیأت نظارت برای شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تشکیل می‌شود و حدود 90 نفر به عنوان هیأت اجرایی و حدود 400 نفر به عنوان نیرو‌های شعبه‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ما وارث بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره دولت گذشته هستیم که اجرایی‌شدن آن باعث اتفاق خوبی در شهرستان است، گفت: حمایت از تولید کالا‌های شهرستانی، استانی و ملی با خرید آن در اولویت قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه