English

نقیبی در گفت و گو با موج مطرح کرد:

گفتمان حمایت از تولید و کارآفرینی باید فرهنگ عمومی شود

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران بیان کرد:گفتمان حمایت از تولید و کارآفرینی باید فرهنگ عمومی شود.

گفتمان حمایت از تولید و کارآفرینی باید فرهنگ عمومی شود

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی در خصوص ضرورت و اهمیت نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری گفت: یکی از مباحث مهم اقتصاد مقاومتی بحث تولید و اشتغال است که مقام معظم رهبری در ادامه نامگذاری سال گذشته این عنوان را برای سال 96 نیز انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه 12 میلیون جوان در حال گذار از سن ازدواج و اشتغال هستند، بیان کرد: این رقم بسیار بالایی است، زمان ازدواج و اشتغال جوانان هم یک سن خاصی دارد. با توجه به اینکه ما کشور جوانی هستیم اگر از این قشر در راستای اشتغالزایی حمایت کنیم هم بحث فرزندآوری و هم افزایش جمعیت را خواهیم داشت.

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران با بیان اینکه بیکاری مانند یک بمب ساعتی عمل می کند، افزود: بیکاری جامعه ما بسیار خطرناک است در واقع بحث نظام اجتماعی جامعه را تهدید می کند.

نقیبی اذعان کرد: به نظر بنده اگر بخواهیم یک کار اساسی و مهم که هم تاثیر مثبتی بر روحیه مردم داشته باشد و هم بتواند امید آنها را مضاعف کند باید از تولید و اشتغال حمایت کنیم، تولیدی که باعث ایجاد اشتغال و جذب افراد بیکار شود.

وی با بیان اینکه 42 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه ها بیکار هستند، تصریح کرد: میزان بیکاران با سواد سه برابر بیکاران بی سواد جامعه هستند، این مسئله یک تهدید جدی برای کشور ما محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه