English

ایام پایانی سال زمان شعار دادن نیست

امام جمعه مرزن‌آباد با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، گفت: الان دیگر وقت شعار گذشته و سخنرانی‌های عمومی کشور نباید حاشیه داشته باشد.

ایام پایانی سال زمان شعار دادن نیست

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمود علیخانی، با انتقاد از باقی بودن مشکلات اقتصادی مردم به‌ضرورت رسیدگی به آنها تأکید و اظهار کرد: با وجود اینکه امسال با عنوان اقدام و عمل مزین شده بود اما مشکلات اقتصادی مردم خیلی زیاد است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم، تصریح کرد: الان دیگر وقت شعار گذشته و سخنرانی‌های عمومی کشور نباید حاشیه داشته باشد.

 امام جمعه مرزن‌آباد با تأکید بر اینکه باید به سؤالاتی مانند کدامین اقدام و عمل  پاسخ داده شود، افزود: باید دید که در مسائل اقتصادی آیا آن‌گونه که شعار داده می‌شود مسائل معیشتی مردم حل شده است و یا اینکه آیا تورم مهار شد.

این مسؤول با بیان اینکه آیا در مبارزه با فساد آن‌گونه که توقع مردم و رهبر معظم انقلاب است با فساد در ابعاد مختلف به‌ویژه فساد اقتصادی مقابله‌ای صورت گرفته است یا نه، اظهار کرد: تازه می‌خواهند فساد را قانونی کنند.

علیخانی با اشاره به اینکه تا چند هفته گذشته داخل این کشور حقوق نجومی غیر قانونی و جرم بود، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که در خانه ملت هستند می‌آیند قانونی تصویب کنند که حقوق نجومی قانونی شود و این خیلی خطر است.

وی با اعلام اینکه این رفتارها فاصله از ارزش‌های دینی است، ادامه داد: متأسفانه بیکاری وجود دارد و باید بیکاری حل شود.

امام جمعه مرزن‌آباد با تأکید بر اینکه سخنرانی‌ها نباید به حاشیه کشیده شود که بگویند برجام را در منقل می‌اندازیم، گفت: رهبر ولی فقیه بوده و اعتقادی است و اگر احساس کنیم کسی به رهبر معظم کنایه می‌زند دیگر منقلی وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه