English

جوان گرایی در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین ضروری است

رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان قزوین گفت: یکی از شاخصه های شورای سیاست گذاری نمازجمعه جوان گرایی است که خوشبختانه چارت تشکیلاتی ستاد نمازجمعه محمدیه از این شاخصه برخورداراست.

جوان گرایی در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الآسلام محمد عابدینی رئیس شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان روز شنبه به همراه حجت الاسلام گونجی معاونت شورای سایت گذاری، شفیعی رئیس ستاد نمازجمعه استان با حجت الاسلام موسوی موینی و اعضای ستاد نماز جمعه شهر محمدیه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام محمد عابدینی در این دیدار گفت: شورای سیاست گذاری نمازجمعه بدنبال جوان گرایی است که خوشبختانه در چارت تشکیلاتی ستاد نمازجمعه محمدیه این ویژگی دیده می شود.

وی افزود: هرهفته برای آشنایی و ارزیابی ستادهای نمازجمعه شهرهای استان بازدیدهایی صورت می گیرد تا نواقص را برطرف کنیم.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه نیز در این دیدار برگزاری نماز جمعه را یکی از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری آیین های نماز جمعه باشکوه خاصی برپا شده است و این تریبون امروز در روشنگری مردم نقش مهمی دارد.

جوان گرایی در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین ضروری است

امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان وتقوای الهی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید تلاش کنیم این قرارگاه الهی برای نمازگزاران مکان امنی برای بهرمندی از ثواب الهی و باقیات صالحات و منشا خیر و برکت شود.

وی اضافه کرد: باید از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم تا بصیرت افزایی مردم افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه