English

حرکت های خودجوش مردمی برای توسعه شهرستان باید حمایت شود

امام جمعه بابل اظهار داشت: حرکت های خودجوش مردمی برای توسعه شهرستان باید حمایت شود

حرکت های خودجوش مردمی برای توسعه شهرستان باید حمایت شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار اعضای ستاد پیگیری مطالبات مردمی شهرستان بابل که به صورت خودجوش در سطح شهرستات بابل آغاز فعالیت نموده است، اظهار داشت: صمیمانه از این اقدام شایسته که در قالب جمعی برای پیگیری مشکلات و توسعه شهرستان تشکیل شد تقدیر می کنم.

وی افزود: یکی از معضلات اصلی جامعه ما این است برخی از افراد و اشخاص از محیط خود غافل بوده  و نمی دانند در دور و اطراف آنها چه می گذرد اما همین دسته از افراد بزرگترین منتقد و شاکی از وضع موجود هستند و به جای حل مشکل منتقد دائمی هستند.

روحانی بیان داشت: اگر انسان به گفته و نیات خود اهتمام داشته و پیگیراجرای آن باشد بسیاری از مشکلات رفع می شود اما امروزه شکل گیری  برخی انتقادات بی اساس درد و نگرانی بزرگ جامعه ماست.

امام جمعه بابل تصریح کرد: اینکه رسما وارد کاری شوید،آستین های خود را بالا بزنید نتیجه مطلوبی خواهید گرفت چرا که برخی از موارد وقتی از حرف می گذرد و وارد عمل می شود به انسان روحیه داده و زن و مرد را برای انجام کارها تشویق می کند

روحانی با اشاره به اینکه اگر امری بخواهد به مرحله اجرا در آید نیازمند به پیگیری است ،بیان کرد:کار فردی نتیجه مطلوب ندارد و کار ستادی هنر است ،چرا که در کار جمعی وقتی چند نفر هم فکر و هم عقیده وارد می شوند در سایه همکاری می توانند کارها را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود:  کار ستادی اراده مصمم در انجام و اجرای یک کار است و برای به نتیجه رسیدن کارها باید ابتدا با پیگیری کارهای کوچک شروع کرد چرا که زودتر به نتیجه خواهد رسید و موفقیت حاصل می شود .

روحانی با اشاره به اینکه اقدام تعدادی از جوانان این شهر برای پیگیری مطالبات مردم کار بسیاری پسندیده است ،گفت: زمانی که مطلع شدم برخی از جوانان این شهر با احساس مسئولیت درصدد هستند با پیگیری، کارهای به زمین مانده را به نتیجه برسانند بسیار خوشحال شدم و امیدوارم این جوانان در کاری که با نیت خیر شروع کردند موفق باشند.

وی ابراز امیدواری کرد اعضای این ستاد غیرتمندانه و با احساس مسئولیت نسبت به پیگیری به حق مردم شهرستان بابل گام برداشته و تلاش کنند.

در ادامه رئیس ستاد پیگیری مطالبات مردمی شهرستان بابل نیز اظهار داشت: هدف اعضای این ستاد پیروی از منویات جنابعالی برای پیگیری و به سرانجام رساندن کارهای به زمین مانده شهرستان است.

محمد بیژنی با اشاره به اینکه این ستاد هیچ برنامه و هدف سیاسی را دنبال نمی کند، افزود: بابل برای رسیدن به جایگاه واقعی خویش فاصله دارد چرا که در طی سال های گذشته شاهد اجرای پروژه بزرگی در این شهرستان نبودیم.

وی تصریح کرد: هدف اعضای این ستاد تلاش در جهت توسعه شهرستان در زمینه زیرساختی و رفع مشکلات موجود است.

گفتنی است اعضای ستاد پیگیری مطالبات مردمی شهرستان بابل متشکل است از محمد بیژنی، ابوطالب مقدری،  طاهره عبدی ،مهدی پورچالی، یوسف خورشیدی، محمدرضا فرجی ، امید مقیم پور ، حامد طالب زاده و مریم عبدی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه