English

معاون منابع بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین:

کارفرمایان برتر استان قزوین در ۴ سطح مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفتند

معاون منابع بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: کارفرمایان برتر در چهار سطح کارگاههای دارای یک بیمه شده تا 100 نفر و با یازده شاخصه مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفتند.

کارفرمایان برتر استان قزوین در 4 سطح مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفتند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، آیین تجلیل و تقدیر از ۷ کارفرمای برتر استان روز چهارشنبه با حضور حمید کوزه گرها مدیر کل تامین اجتماعی استان و جمعی از کارفرمایان در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی استان برگزار شد.

محمدرضا اسکندری در این مراسم اظهار کرد: جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر استان در راستای سیاست های کلی سازمان و تحقق اصل سه جانبه گرایی، افزایش تعامل با شرکای اجتماعی و جامعه کارفرمایی استان به عنوان صاحبان اصلی سازمان برگزار شده است. 

این مسئول بیان کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، تقویت و توسعه تعامل دو سویه و اثر بخش با جامعه کارفرمایی با تاکید بر بهینه سازی مناسبات، تغییر نگرش مثبت جامعه کارفرمایی کشور نسبت به فعالیتها و کارکردهای تامین اجتماعی، افزایش رضایتمندی تشکلها و گروههای کارفرمایی و صاحبان بنگاههای تولیدی و اقتصادی و الگوسازی از کارفرمایان فعال در عرصه تولید و کارآفرینی در سطح جامعه از مهمترین اهداف برگزاری مراسم تجلیل از کارفرمایان است.

 وی با اشاره به نحوه سطح بندی و شاخصه های انتخاب کارفرمایان برتر گفت: کارفرمایان برتر استانها در ۴ سطح و بر اساس  عملکردشان در سال گذشته انتخاب شدند که در سطح اول انتخاب کارفرمایان برتر از میان کارگاههایی با بیش از ۱۰۰ نفر بیمه شده، سطح دوم انتخاب کارفرمایان برتر از میان کارگاههای دارای ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بیمه شده، سطح سوم انتخاب کارفرمایان برتر از میان کارگاههای دارای ۶ تا ۴۹ نفر بیمه شده و سطح چهارم انتخاب کارفرمایان برتر از میان کارگاههای دارای ۱ تا ۵ نفر بیمه شده است. 

معاون منابع بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین  یادآورشد: معیار انتخاب ها بر اساس شاخصه ها ارزیابی شده بر مبنای ۱۱ بند و در کمیته ارزیابی ها صورت گرفته است. 

وی در خصوص شاخص‌های انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر نیز گفت: در این بررسی کسانی انتخاب شدند که در تقویت تولید کالای ایرانی و استفاده بهینه از ظرفیت های دانش بنیان در تولید کالا و خدمات به منظور توسعه فعالیت اقتصادی کارگاه فعال بودند و به شاخص های فرهنگی نیز توجه داشتند.

اسکندری یادآورشد: همچنین استفاده از سامانه های غیر حضوری، افزایش تعداد کارگران و بیمه شدگان نسبت به پایان سال ۱۴۰۰، ارایه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد بیمه شده و پرداخت دستمزد بموقع ازدیگر مواردی بود که در انتخاب کارفرمایان برتر مورد ارزیابی و قضاوت قرار گرفت.

در پایان این مراسم از هفت کارآفرین برتر استان با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه