English

عضویت افتخاری مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در جمعیت هلال احمر استان قزوین

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در هفته گرامیداشت هلال احمر همراهی مجموعه همکاران استان با جمعیت هلال احمر استان قزوین بعنوان عضویت در آن اعلام آمادگی نمود.

عضویت افتخاری مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در جمعیت هلال احمر استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،دکتر حمید کوزه گرها مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در هفته گرامیداشت هلال احمر و طی نشست مشترک با مدیریت جمعیت هلال احمر استان قزوین،ضمن تبریک این ایام به مجموعه هلال احمر استان، به جمعیت ۶۷ درصدی تحت پوشش استان کارگر نشین قزوین اشاره نمود و همراهی مجموعه همکاران استان را  با جمعیت هلال احمر استان بعنوان عضویت در آن اعلام آمادگی نمود. 

وی در ادامه گفت: پرداخت ماهانه  ۷۶۰ میلیارد تومان به ۸۸ هزار خانوار مستمری بگیر و ۱۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات از برخی کارفرمایان استانی در سازمانی با مدیریت درآمد هزینه ای اشاره نمود که برای اخذ رضایت حداکثری مخاطبین و عدم تاخیر در پرداختی ها بصورت متمرکز از سوی سازمان حمایت می شویم تا رضایت حداکثری حاصل گردد.

وی در ادامه گفت: ۴۲ خدمت غیر حضوری و الکترونیکی سازمان را تبیین نموده و بیمه فراگیر خانواده ایرانی را نیز ویژه زنان خانه دار و دانشجویان از اهداف عالیه در مسیر تعمیم و توسعه پوشش بیمه ای عنوان نمود. 

وی در خصوص  ورود مجموعه همکاران استان و همچنین مجامع کارگری و کارفرمایی را بعنوان عضو افتخاری جمعیت هلال احمر استان اعلام آمادگی نمود تا در این مجامع از آموزش های لازم متخصصین جمعیت هلال احمر  بهره ی لازم برده شود. 

دکتر خویینی، مدیریت جمعیت هلال احمر استان قزوین به عضویت ۱۲ هزار فعال استانی اشاره نمود و گفت: اعضای مدیریت جمعیت هلال احمر استان قزوین بنقش بسزایی در انتخاب هیات مدیره و امور اجرایی  دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه