English

فرماندار آبیک:

هم اکنون صنعت و تولید سنگر اصلی ما می باشد

فرماندار آبیک گفت: سنگر اصلی را در شرایط کنونی جامعه صنعت و تولید عنوان نمود و این اهتمام را وظیفه ی تمامی مسئولین دانست.

هم اکنون صنعت و تولید سنگر اصلی ما می باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در جلسه ای مشترک مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین با فرماندار شهرستان آبیک برگزارشد،در این جلسه حجت اله مددخانی  فرماندار آبیک گفت:سنگر اصلی را در شرایط کنونی جامعه صنعت و تولید عنوان نمود و این اهتمام را وظیفه ی تمامی مسئولین دانست.

وی در این دیدار تعاملی تصریح نمود: با همراهی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور و تعامل با دیگر دستگاههای اجرائی در مسیر شکوفائی و رشد تولید ملی حرکت خواهیم نمود.

ایشان ضمن تقدیر از تعامل مثبت و همه جانبه تامین اجتماعی با مجامع برون سازمانی گفت: شهرستان صنعتی و کارگر نشین آبیک محرومیت های خاصی داشته و امید است ب مستقل عمل نمودن و تعامل با دیگر دستگاههای مرتبط با صنعت و اقتصاد بصورت تیمی تصمیم گیری کرده و با هم افزائی بیشتر و حمایت بیش از قبل اهتمام ویژه به صنایع آبیک با داشتن دو قطب اصلی صنعت در استان صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه کوزه گرها مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن اشاره به تحت پوشش داشتن جمعیت 67 درصدی استان کارگر نشین قزوین و با پرداخت 880 میلیارد تومانی ماهانه به 88 هزار خانوار مستمری بگیر به بدهی 1100 میلیارد تومانی بدهی کارفرمایان اشاره داشت که با وجود صنعتی بودن شهرستان آبیک و تحت پوشش داشتن بیش از 90 درصد از جمعیت شهرستان خواستار همراهی افزونتر در وصول مطالبات با رعایت حمایت از تولید داخلی گردید.

وی به 42 خدمت غیر حضوری سازمان در سامانه خدمات الکترونیکی اشاره داشت و گفت: آمادگی کجموعه تامین اجتماعی را در جهت برپائی دوره هی آموزشی قوانین و مقررات بیمه ای در مسیر شفاف سازی تعهدات و خدمات در درون شهرک های صنعتی و دستگاههای اجرائی اعلام می نمائیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه