English

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین:

زحمات و رنج های فراوانی برای اقتدار ملت کشیده شده است

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: زحمات و رنج های فراوانی برای اقتدار ملت کشیده شده من معتقدم مسیر پیش رو آسان تر از راه طی شده گذشته است.

زحمات و رنج های فراوانی برای اقتدار ملت کشیده شده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی قزوین گفت: امروز آمریکا دشمن ملت ایران و کشورهای آزاده دنیاست و از همه ابزار برای بلعیدن کشورها استفاده می کند.

وی افزود: آمریکا همه کاری برای پژاک کرد هیچ کاری نتوانست بکند، این انقلاب تاریخ ملت ایران است و جغرافیای گسترده مقاومت جزیی از انقلاب ایران است. باید از این جغرافیا محافظت کنید و به عنوان معلم نسلی شایسته را با افق ترسیم شده تربیت کنید که رسیدن به افق مد نظر انقلاب دست یافتنی است. اعتماد به نفس به کارتان داشته باشید.

آتانی تشریح کرد: در سال ۶۱وقتی حرف از خودکفایی می زدیم کسی باور نمی کرد، امروز سرآمد دنیا هستیم، یکی از تکنوکرات‌ها در دانشگاه تهران می گوید آمریکا با یک بمب می تواند همه سیستم نظامی ما را از کار بیندازد اما امروز در غزه ۳۶۰کیلومتر مربع زمین گیر شده است. آمریکا را در حلب و شرق فرات زمین گیر کردیم، آمده بود که حلب مرکز اقتصادی سوریه را که شبیه خوزستان ایران است بگیرند. کسی فکر نمی کرد که بتوانیم روبروی آمریکا بجنگیم و شکست سختی را به آنها تحمیل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت جنگ شناختی دشمن گفت: فرهنگیان و معلمان دشمن خویش را بشناسید و هرطوری که غرب و آمریکا را می شناسیم دانش آموزان خود را تربیت خواهید کرد. غرب را بشناسید امروز آمریکا و اروپا در جبهه واحدی هستند که کارشان بلعیدن کشورهای دنیاست. نقشه راهبردی همان افق بلند نظر امام انقلاب است.

 آتانی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها ۷۵سال پیش پادگانی بنام اسراییل ساخت پیش بینی می کرد که نبرد حق و باطل در این جا شکل خواهد گرفت. وقتی اسراییل در طوفان الاقصی ضربه فنی شد سراسیمه به اسراییل آمد و گفت؛ اگر اسراییلی وجود نداشت باید اسراییلی می ساختیم. با حمایت از شهرک نشینان که بی شناسنامه و بی هویت هوایی که از سراسر دنیا جمع کردند که دانشمندان دنیا را ترور کنند، پادگان نظامی پیشرفته نظامی ساختند برای کنترل کشورهای منطقه و منابع انرژی آنها و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

 وی افزود:آمریکا عراق را اشغال کرد و برای کنترل عراق بزرگترین و‌مجهز ترین پایگاه هوایی عین الاسد که با مگپیشرفته ترین سلاح ها مسلح شده است برای حمایت اسراییل ساخته شد. پیروزی از آن جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: راهبرد اسراییل از نیل تا فرات بود اما امروز به پاس مقاومت دور تا دور خودش دیوار کشیده است و محصور در زندان خود ساخته است. فقط دشمن ما آمریکا به تنهایی نیست بلکه جهل و نا آگاهی به جبهه دشمن هم بسیار خطرناک است.

 وی اظهارداشت: راه پیش روی شما آسانتر از راه رفته است، مسیر طولانی و سختی طی شده است. الگوی جهادی را برای ساختن ایران تبیین کنید و به دانش آموزان بیاموزید. انقلاب اسلامی در دنیا حرف جدیدی را مطرح کرد و هر روز این گفتمان طرفداران بیشتری پیدا می کنند.

آتانی در پایان گفت: با زبان انقلاب صحبت کنیم، با همه توان برای اعتلای ایران اسلامی جهاد و با ادبیات انقلاب گفتمان جذابی را به دانش آموزان که حافظان این مرز و بوم هستند بیاموزیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه