English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

ساختار و سازمان سپاه در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ساختار و سازمان سپاه در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است که حساب شده تفکیک وظایف شده و سه حوزه نمایندگی، فرماندهی و حفاظت ماموریت خاص خودشان را دارند.

ساختار و سازمان سپاه در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت‌الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته بسیج در جمع کارکنان سپاه استان قزوین گفت: خدمت در سپاه یک توفیق بزرگ است که خدای متعال نصیب ما کرده است. ‌پاسداری شغل نیست بلکه عشق به نظام و ولایت بوده که مورد توجه امامین انقلاب قرار گرفته است.

وی افزود: رهبر انقلاب بارها در عبارات و جملاتی که شاید در جایی شنیده نشده، فرمودند که پاسداری یک ارزشی است که نصیب شما شده و طلبه ها را سرباز امام زمان(عج) و پاسداران را سرباز ولی می نامند. من یک طلبه پاسدار هستم اگر نمره قبولی در قامت سربازی ولایت را نگیریم نمی توانیم در جرگه سربازی امام زمان (عج) قرار بگیریم.

حجت الاسلام یوسفی تشریح کرد: ساختار و سازمان سپاه در بین نیروهای مسلح منحصر به فرد است که حساب شده تفکیک وظایف شده و سه حوزه نمایندگی، فرماندهی و حفاظت ماموریت خاص خودشان را دارند و ماموریت مشترک آنها اعتلای نظام و سازمان انقلابی سپاه است. حوزه نمایندگی و حفاظت اطلاعات کار نظارتی دارند که در بحث کلان حامی فرمانده برای تحقق اهداف سپاه هستند. پرچم هر سپاهی در دست فرمانده برافراشته است که هرچقدر ما تلاش کنیم این پرچم برافراشته باشد پرچم عزت ما نیز برافراشته تر خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه تشریح کرد: یکی از عوامل شکل گیری انقلاب رهبری امام مستضعفان بود اما نقش مردم مهمتر است این سخنان بنده از تحقیق و پژوهش است. برخی ها انتقاد کردند. بسیاری از پیامبران و ائمه دنبال تشکیل حکومت بودند هیچ کدام موفق نشدند، در حالی که امام خمینی شاگرد مکتب امام معصوم بود توانست آرزوی انبیا و اولیا را محقق کند.

حجت الاسلام یوسفی در ادامه افزود: دو پاسخ برای این سوال مطرح است. امام راحل شاگرد مکتب اهل بیت بود و برتری نسبت به معصوم نداشت، ائمه به دلیل همراه نشدن مردم نتوانستند تشکیل حکومت دهند. یکی از ماندگارترین نقش کلیدی در حفظ انقلاب بسیج است شجره طیبه و یادگار امام راحل که در تمام بحران ها و بزنگاه ها نقش حیاتی ایفا کردند.

وی اظهار کرد: در دوران انقلاب بسیاری از خواص سعی کردن شکاف بین مردم و حاکمیت را به وجود آورند، دوستان نادان و دشمنان داخلی خارجی هرچه در توان داشتند علیه وحدت مردم با انقلاب به کار بردند اما با داشتن رهبری مقتدر حکیم نتوانستند به اهداف خویش دست یابند. در امپراطوری رسانه ای هر لفظی در باره امامین انقلاب به کار می برند اما امام نمی گویند چون کلمه امام همراه امت است. سید حسن نصرالله در سخنرانی هایش خطاب به رهبر انقلاب کلمه امام را به کار می برد.

حجت الاسلام یوسفی یادآور شد: مردمی شدن حکومت از کانال بسیج کار بسیار بزرگی بود که مشکلات کشور را با روحیه و تفکر بسیجی از سر راه برداشته شد و در ادامه همین روند هوشمندانه تر به پیش خواهد رفت. در شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس که برخی خواص می گفتند؛ شکست در این جنگ حتمی است با ورود بسیج معادلات نظامی دشمن به هم خورد. امروز از مستشاران نظامی ایران دعوت می کنند که عملیات‌های غرور آفرین دفاع مقدس را در دانشگاه های جنگ تدریس کنند تا رمزگشایی از نقش مردم در جنگ را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تبیین کرد: بعد از جنگ سازندگی کشور جز برنامه های راهبردی نظام بود که بدون کمک بسیج امکانپذیر نبود. دشمنان نقشه های شومی برای نظام و انقلاب داشتند که بسیج مانع آن شد که فتنه ۷۸ نمونه بارز آن بود که رهبر انقلاب فرمودند اگر اغتشاش گران ادامه دهند من به نیروی مردمی خواهم گفت که ورود کنند. این از بزرگی بسیج و عظمت نیروی مردمی است.

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: با تفکر بسیج جبهه مقاومت دست برتر را داشت و دشمنان که دنبال تجزیه کشورهای منطقه بودند به اهداف خود نرسیدند اما ترکیب مد نظر ایران شکل گرفت. تفکر بسیج در جبهه مقاومت تمام معادلات دنیا را عوض کرد. رژیم صهیونیستی که مدعی کار اطلاعاتی گسترده نتوانست از وقوع حمله جبهه مقاومت جلوگیری کند. همان طور که روز پیروزی عملیات بیت المقدس به عنوان روز حفاظت اطلاعات نامگذاری شده است باید آغاز عملیات طوفان الاقصی نیز بنام حفاظت اطلاعات جبهه مقاومت نامگذاری شود. تفکر بسیج بر تمام فرمول های نظامی دنیا غلبه کرد و در میدان پیروزی های بزرگی رقم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه