English

درکارگروه کارشناسی زیر بنایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین صورت گرفت؛

۱۱ پرونده زیر ذره‌بین کارشناسان

جلسه گروه کارشناسی کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور کارشناسان ادارات برگزار شد.

۱۱ پرونده زیر ذره‌بین کارشناسان
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، گروه کارشناسی کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان قزوین با حضور نمایندگان ادارات استان قزوین عضو این کارگروه در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه‌ درخواست بعضی از صاحبان واحدهای صنعتی، تولیدی و مجتمع های عمومی از شهرهای مختلف استان قزوین مطرح و مورد بررسی کارشناسان عضو این کارگروه قرار گرفت.

در ادامه این کارگروه به ۱۱ پرونده پیرامون طرح مجتمع گردشگری عمومی ،طرح بتن سیال معمولی و آسفالت ،طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی ،طرح تولید و بسته بندی انواع روغن و گریس، طرح بلندینگ و بسته بندی هیدروکربن ،طرح مجتمع ورزشی ،طرح تولید لوله تک جداره آب از پلی اتیلن و مجتمع عمومی گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه کارشناسان ادارات عضو این کارگروه پیرامون ۱۱ پرونده مطرح شده نقطه نظرات خود را اعلام و اعضا در خصوص بعضی از تصمیم های صورت گرفته شده موافقت و یا مخالفت خود را در خصوص این پرونده ها با نظر کارشناسی بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه