English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

واگذاری زمین رایگان به خانواده ۳ فرزندی و بیشتر با سرعت در حال انجام است

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای اجرای ماده ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت در استان قزوین تا کنون طی چندین مرتبه زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شده است.

واگذاری زمین رایگان به خانواده ۳ فرزندی و بیشتر با سرعت در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،سید علی هاشمی مدیر کل راه وشهرسازی استان قزوین پیرامون واگذاری زمین به خانواده های سه فرزند و بیشتر گفت: براساس قانون جوانی جمعیت دولت مکلف است یک قطعه زمین بر اساس طرح‌های هادی روستایی و شهری یا طرح‌های جامع و تفصیلی شهری مصوب برای ساکنان در روستا‌ها یا شهر‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر واگذار نمایید.

 هاشمی بیان داشت: در همین راستا و در حمایت از جوانی جمعیت امروز به تعدادی دیگر از خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در استان قزوین زمین واگذار شد.

 وی ادامه داد: واگذاری زمین به خانواده های سه فرزندی و بیشتر از شهرهای اقبالیه، بویین زهرا و شال بودند و امیدواریم در نوبت های بعدی واگذاری زمین شاهد رشد و ارتقاءِ در این بخش باشیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: زمین‌های مورد نیاز برای اهدای اراضی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر تعیین تکلیف خواهد شد و مشکلی در اجرای کامل این قانون در استان قزوین وجود ندارد.

هاشمی گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است و همه خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آنان همزمان یا پس از زمان ابلاغ قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد مشمول این تسهیلات هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه