English

سرپرست اداره نظارت بر طرح های مسکن اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

برای ساخت ۴۴ هزار واحد مسکونی نیز برنامه ریزی شده است

سرپرست اداره نظارت بر طرح های مسکن اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: عملیات ساخت ۲۶ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان قزوین زیر نظر مستقیم دولت در دستور کار قرار دارد و برای ساخت ۴۴ هزار واحد مسکونی نیز برنامه ریزی شده است.

برای ساخت ۴۴ هزار واحد مسکونی نیز برنامه ریزی شده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، حامد عبدالرزاقی سرپرست اداره نظارت بر طرح های مسکن اداره کل راه و شهرسازی قزوین ضمن بیان این مطلب افزود: عملیات ساخت ۲۶ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان قزوین زیر نظر مستقیم دولت در دستور کار قرار دارد و برای ساخت ۴۴ هزار واحد مسکونی نیز برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه سهم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ۶۹ هزار واحد مسکونی است، تصریح کرد: برنامه نهضت ملی مسکن در کشور، ساخت چهار میلیون مسکن در مدت زمان چهار است که براساس نیاز هم برای هر استان سهم جداگانه‌ای دیده شده است.

عبدالرزاقی بیان کرد: ساخت منازل مسکونی در قالب گروه ساخت، خودمالک، ساخت و سازهای روستایی و نهضت ملی مسکن محقق می‌شود و قزوین از استان‌های پیشرو در این حوزه است.

به گفته این مسوول، تحویل برخی از واحدهای مسکونی احداثی نیز آغاز شده و هر هفته کلید چند واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود، ضمن آنکه از مدت زمان ثبت نام تا زمان تحویل واحد مسکونی فرآیندهای بسیاری از جمله تامین زمین، تغییر کاربری ها و سایر موارد هم بایستی سپری شود.

سرپرست اداره نظارت بر طرح های مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از واریز سهم آورده متقاضیان ثبت نام شده برخی از کارهای اداری برای گرفتن مجوزها سپری می‌شود و در زمان گرفتن پروانه ساختمانی نیز هزینه هایی وجود دارد که باید واریز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه