English

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

امروز ۸۲ دانش آموز و دانشجوی نخبه در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امروز 82 دانش آموز و دانشجوی نخبه در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند و وجود دانش آموزان و دانشجویان با موفقیت های مختلف، دستاوردی بزرگ امدادرسانی کمیته امداد است.

امروز 82 دانش آموز و دانشجوی نخبه در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم تجلیل از مدیران مدارس همدل که در سالن جلسات کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس دستور مقام معظم رهبری که در اساسنامه این نهاد آمده، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

وی ادامه داد: ما موفقیت خود را در جذب پول بیشتر نمی بینیم بلکه موفقیت در جذب نیکوکاران بیشتر است چراکه باید همانند معلم ریاضی باشیم که به جای کسب موفقیت در نمره بالاتر برای دانش آموزش، بتواند دانش آموز خود را عاشق ریاضی کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: وظیفه ما این است که اجازه ندهیم استعدادی به خاطر مسائل مالی از کسب علم و رشد در جامعه محروم شود در نتیجه هدف ما توانمندسازی مددجویان است.

وی افزود: در حال حاضر در استان هشت هزار و 681 دانش آموز داریم که تلاش می کنیم برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و ... آنها اقدام کنیم تا در امر تحصیل موفق شوند.

ظاهری عنوان کرد: امروز 82 دانش آموز و دانشجوی نخبه در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند و وجود دانش آموزان و دانشجویان با موفقیت های مختلف، دستاوردی بزرگ امدادرسانی کمیته امداد است.

وی با اشاره به تلاش برای ارتقای علمی و تحصیلی دانش آموزان تصریح کرد: در استان قزوین 9 مدرسه همدل داریم که این مدارس با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای پذیرش و تحصیل دانش آموزان نیازمند همکاری و تعامل دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در مجموع 537 دانش آموز در مدارس همدل استان تحصیل می کنند که 487 در مدارس شهری و مابقی در مدارس روستایی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه