English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

کمک ۶ میلیاردی حامیان به ایتام

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان نیکوکار بیش از 6 میلیارد و 295 میلیون تومان کمک به فرزندان ایتام اهداء کرده اند.

کمک 6 میلیاردی حامیان به ایتام

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همت امانی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی را برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان تدارک دیده است که یکی از طرح هایی که استقبال مردمی از آن بالاست، طرح اکرام ایتام است.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام استان قزوین حامیان نیکوکار طی سه ماهه نخست سال جاری به یک هزار و 394 حامی بیش از 6 میلیارد و 295 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این میران کمک بیش از چهار میلیارد و 210 میلیون تومان کمک نقدی و مابقی کمک های نقدی مورد نیاز ایتام بوده است البته کمک های نقدی از سوی حامیان به سماره حساب اختصاصی هر یتیم واریز می شود.

وی افزود: سرانه دریافتی هر یتیم طی این مدت بیش از یک میلیون و 505 هزار تومان بوده است که خیران استان قزوین در متوسط سرانه پرداختی از خیران استان های نخست هستند.

امانی عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه همت اقشار مختلف مردم نیکوکار، یتیم بدون حامی نداریم بلکه با طرح "هر حامی یک حامی" حامیان ایتام خود به واسطه تجربیات و خاطرات دلنشینی که از کمک های خود دارند، سفیر تبلیغ این طرح هستند.

وی تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام رقم خاصی برای کمک تعیین نمی شود و نیکوکار براساس توان و شرایط خود در زمان های مختلف اقدام به اهدای کمک می کند و شماره حساب یتیم نیز از طریق سامانه پیامکی کمیته امداد برای نیکوکار ارسال می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای حمایت از فرزند یتیم و مشارکت در طرح اکرام ایتام، از طریق مراجعه حضوری و یا سایت کمیته امداد به نشانی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه