English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

پرداخت ۴۵ میلیارد تومان کمک موردی مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از 45 میلیارد تومان به نیازمندان و محرومان کمک موردی پرداخت شده است.

پرداخت 45 میلیارد تومان کمک موردی مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات بسیاری صورت می گیرد تا بتوانیم گره ای گره های نیازمندان و محرومان را برداریم.

وی ادامه داد: یکی از این خدمات که شاید بسایر کوچک دیده شود، کمک های موردی است که طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از 45 میلیارد و 601 میلیون تومان به 9 هزار و 121 نفر از نیازمندان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بخشی از این کمک موردی در ملاقات حضوری مدیرکل، بخشی در مراجعه نیازمندان به کمیته امداد و بخشی هم در سفرهای مدیرکل به شهرهای مختلف و دیدار مردمی به نیازمندان اهداء شده است.

وی افزود: در پایان سه ماهه نخست سال جاری تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین 31 هزار و 79 خانوار با جمعیتی بالغ بر 59 هزار و 658 نفر بوده است که از این تعداد بیش از 15 هزار خانوار در مناطق شهری و بیش از 29 هزار خانوار در مناطق روستایی زندگی می کنند.

صیادی عنوان کرد: از مجموع 59 هزار و 658 نفر مددجوی تحت حمایت 17 هزار و 215 خانوار را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که چهار هزار و 81 خانوار را زنان مطلقه تشکیل می دهند و 11 هزار و 249 خانوار به دلیل فوت سرپرست خانوار تحت حمایت هستند.

وی تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به نیازمندان و محرومان از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #028*8877* اهداء کنند که کمک های آنها براساس نیتی که اعلام می کنند برای نیازمندان صرف می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک های اعطایی مردم در همان منطقه و براساس نیتی که برای مشکل نیازمندان اعلام کرده اند، هزینه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه