English

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت:

بیشتر از سپرده خود وام بگیرید

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این امکان را ایجاد کرده است که افراد نیکوکار با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت بیش از میزان سپرده گذاریشان به نیازمندانی که خود می شناسند، وام بدهند.

بیشتر از سپرده خود وام بگیرید

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ابراهیم صحرایی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در جامعه داریم، تأمین مالی برای افراد نیازمند است تا بتوانند با عزت مشکلات خود را رفع کنند.

وی ادامه داد: راهکار اسلام برای حل این گونه مشکلات اعطای قرض الحسنه است از همین رو ثواب قرض الحسنه در روایت مختلف از کمک بلاعوض بیشتر بیان شده چراکه فرد مبلغ دریافتی را با تکیه بر تلاش و همت خود به صورت اقساط پرداخت می کند و در ضمن مشکلش نیز رفع می شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اضافه کرد: افراد نیازمند برای دریافت وام در مراجعه به بانک ها با بروکراسی اداری و بانکی مواجه می شوند که تلاش صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بر این است که این مشکل را با پرداخت وام قرض الحسنه رفع کند البته در این مسیر محدودیت های منابع مالی هم وجود دارد که با سپرده گذاری های مردمی رفع می شود.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پیچگونه پذیرش سپرده سود دار نداشته و برای تسهیلات پرداختی نیز ریالی سود نمی گیرد بلکه تنها در حال پرداخت تسهیلات قرض الحسنه هستیم تا مشکلی را از مشکلات مردم رفع کنیم.

صحرایی عنوان کرد: در این میان عموم مردم نیکوکار می توانند با سپرده گذاری در این صندوق، از اجر و ثواب پرداخت وام قرض الحسنه به دیگران بهره مند شوند البته این امکان هم وجود دارد که افراد در این صندوق سپرده گذاری کنند از محل سپرده خویش به نیازمندانی که می شناسند وام پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: در مواردی که افراد حقیقی یا حقوقی برای سپرده گذاری اقدام می کنند، این صندوق نیز در قالب سیاست تشویقی هم افزایی مبلغی را به حساب سپرده آنها اضافه می کند تا میزان تسهیلات پرداختی به نیازمندان افزایش یابد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان قزوین یک شعبه در ابتدای خیابان بوعلی شرقی دارد و در برخی شهرها چون آبیک، آبگرم، الوند، آوج نیز شعبه ارائه دهنده خدمات دارد.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری داشته باشند همچنین امکانی برای صندوق های قرض الحسنه خانگی هم وجود دارد که در صورت سپرده گذاری از بسته تشویقی هم افزایی بهره مند خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه