English

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

اعزام مددجویان به اردوی سیاحتی فشم

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در ادامه برگزاری اردوهای فرهنگی، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب دو اتوبوس به اردوی سیاحتی فشم عازم شدند.

اعزام مددجویان به اردوی سیاحتی فشم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،فریدون مهدویان معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: اگرچه در نگاه نخستین انتظار از کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مالی به نیازمندان و محرومان است ولی نباید از این موضوع مهم غافل شویم که بدون خدمات فرهنگی، سایر کمک ها اثرگذاری مطلوب را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: کمک مالی و مادی برای ارتقای و تغییر شایسته وضعیت زندگی افراد لازم است ولی همه زندگی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی است که معنا و مفهوم صحیح می باد از این رو این نهاد نیز تلاش می کند خدمات فرهنگی خود را برای تقویت جایگاه مددجویان در جامعه ارتقاء دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از خدمات فرهنگی به مددجویان برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی است که از ابتدای سال جاری تاکنون 240 نفر از این برنامه استفاده کرده اند.

وی افزود: اردوی حاضر نیز که یک اردوی سیاحتی است برای حضور مددجویان در منطقه زیبای فشم طراحی شده است که در این اردو خدمات مشاوره نیز پیش بینی شده است.

مهدویان عنوان کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند با کمک های خود امکان برگزاری اردو را برای نیازمندان فراهم کنند که این کمک های از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #028*877*قابل دریافت است.

وی یادآورشد: در حال حاضر 9 هزار و هفت دانش آموز و 493 دانشجوی مددجو از خدمات کمیته امداد استان قزوین بهره مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه