English

شهردار محمدیه :

شهرداری محمدیه توانسته است رضایت مردم را جلب کند

شهردار محمدیه گفت:از اقدامات بسیار خوب شهرداری محمدیه که رضایت مردم را جلب کرده و در این راستا بسیاری از اصناف و کسبه درخواست نصب پل فلزی برای تردد عابران را داشتند که پاسخ به همه آنها مقدور نبود.

شهرداری محمدیه توانسته است رضایت مردم را جلب کند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ، محمد پیری شهردار محمدیه در بازدید از پروژه ها  با اشاره به ارائه خدمات این مجموعه با اولویت نیازسنجی و رعایت عدالت محلی  اظهار کرد:بازپیرایی و مرمت مزار شهدای گمنام که ۱۵ سال پیش احداث شده بود با یک طرح سنتی و کتیبه ای و نمای کاشی کاری گل و مرغ زیبا عملیاتی شده است.

وی افزود:طرح جمع آوری آب‌های سطحی و سرپوشیده کردن جویهای آب از دیگر کارهای جدید و مهمی است که توانسته رضایت مندی ساکنان شهری بویژه اصناف و کسبه در خیابان های اصلی را جلب کند.

این مسوول اضافه کرد:با سرپوشیده شدن جوی های آب و انتقال آبهای سطحی با لوله های بتنی ضمن افزایش بهداشت عمومی شهری، زمینه انتقال آب های روان به صورت مناسب مهیا شده و از سیلاب در فصول پر بارش هم جلوگیری می کند.

پیری تصریح کرد:تاکنون شش هزار متر لوله گذاری در معابر اصلی به پایان رسیده و در ماه های آینده نیز ۴ هزار متر دیگر به این طرح اضافه می شود که جمعا ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهری سرپوشیده شده و با تعریض خیابان های اصلی به روان سازی ترافیک شهری هم کمک می شود.

شهردار محمدیه بیان کرد:  توجه به سهولت تردد مردم در خیابانها و پیاده راه ها با جوی های بزرگی که قبلا مشکل ساز بود و پل های فلزی که در مقابل برخی مغازه ها ایجاد شده و نمی توانست جوابگوی نیازها باشد

وی ادامه داد: از اقدامات بسیار خوب شهرداری است که رضایت مردم را جلب کرده و در این راستا بسیاری از اصناف و کسبه درخواست نصب پل فلزی برای تردد عابران را داشتند که پاسخ به همه آنها مقدور نبود مضاف بر این که حجم زیادی از خیابان های اصلی شهر با تعبیه این جوی ها پهن، به نوعی عرض خیابان را کم کرده بود که با اجرای طرح انتقال آب جوی های شهری با لوله و سرپوشیده شدن آنها و تعریض بیش از یک متر عرض خیابان تقریبا یک لاین برای تردد شهری اضافه شده و عبور ایمن و آسان شهروندان از معابر را نیز ممکن کرده است. 

وی اضافه کرد: دنبال بازچرخانی آب‌های سطحی در شهر هم هستیم تا از این منابع آبی برای آبیاری فضای سبز استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه