English

بخشدار محمدیه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه:

میزان رضایتمندی مردمی از عملکرد شهرداری محمدیه بالاست

بخشدار محمدیه گفت: خوشبختانه در رصد پیام ها و گزارشات مردمی ، میزان رضایتمندی از عملکرد شهرداری محمدیه بالاست که نشانگر اتحاد و همراهی شورای شهر با برنامه های شهردار است.

میزان رضایتمندی مردمی از عملکرد شهرداری محمدیه بالاست

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محسن آخوندی بخشدار محمدیه در دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با وی گفت: خوشبختانه در رصد پیام ها و گزارشات مردمی ، میزان رضایتمندی از عملکرد شهرداری محمدیه بالاست که نشانگر اتحاد و همراهی شورای شهر با برنامه های شهردار است.

وی افزود: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در دوسال گذشته همراهی خوبی با شهردار داشته اند و انتظار می رود هیات رئیسه جدید در سال سوم فعالیت این شورا همان مسیر را ادامه و با تقویت آن عملکرد در جهت افزایش رضایتمندی مردم حرکت کنند.

آخوندی با بیان اینکه مردم عملکرد مدیران را می بینند و قضاوت می کنند، اظهار داشت: شهردار محمدیه از جمله بهترین شهرداران استان در عملکرد میدانی و جلب رضایتمندی مردمی است و از دیگر شهرداران بخش نیز توقع داریم با تقویت عملکرد خود و در میدان بودن و با حضور در بین مردم، گله مندی ها را کاهش دهند.

در این نشست پیری شهردار، حسن فرخ رئیس جدید شورا و دیگر اعضای شورا با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری و شورا، به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه