English

مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه:

تعامل با رسانه ها شفافیت و پاسخگویی رمز موفقیت روابط عمومی است

مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه گفت: تعامل با رسانه ها و مردم، شفافیت و پاسخگویی رمز موفقیت روابط عمومی هاست.

تعامل با رسانه ها شفافیت و پاسخگویی رمز موفقیت روابط عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید روح الله موسوی مدیر روابط عمومی شهرداری محمدیه که از نیروهای خوش فکر  و پرکار و تلاشگر درعرصه روابط عمومی و رسانه محسوب می شود به مناسبت روز خبرنگار اهمیت نقش روابط عمومی در انتقال درست پیام را یادآورشده است.

در این یادداشت آمده است: در دنیای جدید و صنعتی و با گسترش شهرنشینی، اطلاعات و عملکردها به مثابه برق رصد می شوند و نقش روابط عمومی ها در انتقال صحیح عملکردها و اطلاعات بسیار مهم و وظیفه ای سنگین است.

به نظر می رسد در اطلاع رسانی و ایفای وظایف باید رو راست بود. وظایفی چون نشر اطلاعات و  اشاعه دقیق آمار می تواند در جلب توجه اعتماد به عملکردهای مورد مقبول نقش بی بدیلی را ایفا کند.

اگر ارکان وظایف مطروحه به طور صحیح در هم آمیخته شوند حاصل آن تعهدی خواهد بود که به آن پایبند بوده و اعتقاد داریم.ما به نگاه مسئولانه اعتقاد داریم و در راستای آن در تکریم ارباب رجوع و رعایت  حقوق شهروندی تلاش می کنیم تا تلفیقی از تعهد و مسئولیت اجتماعی را بیاموزیم.

نگاه ما به مطبوعات از دیدگاه پاسخگویی است، زیرا باور داریم مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند تا بتوانیم شفافیت را معنا بخشیم.

در اندیشه ما جایگاه همه یکسان است و نگاه حزبی را بر نمی تابیم و خبرگزاری ها و مطبوعات و رسانه ها را بازوان قوی در پیشبرد اهداف خود می دانیم.انتقاد را به جان می خریم و پیشنهاد را قاب کرده و سر لوحه کاری خویش قرار می دهیم، خصومت شخصی و حزبی را معنا نمی بخشیم و به زباله دان می سپاریم.

دست یاری و مدد به سمت همه به معنای جهان شمول آن دراز می کنیم زیرا اربابان رجوع، شهروندان و مطبوعات سه گانه دوستان یاریگر ما هستند و با سه گانه مورد اشاره می توانیم سیستمی پاسخگو، رو به رشد و بالنده ایجاد کنیم.

ما به دنبال جلب اعتماد مردم برای  ماموریت و وظایف بهینه خود در شفافیت و پاسخگویی دانسته و در این راه شفافیت و پاسخگویی را ورد زبان خود می دانیم.

سفره ما سفره ای است که همه از آن متنعم می شوند، سفره ای که دور تا دور آن شهروندان،ارباب رجوع و اصحاب رسانه از نعمات آن بهره مند می شوند.

شعار ما داشتن شهری پیشرو در همه زمینه های متعارف، مرام ما شفافیت و دیدگاه ما صادقانه است. منتقدین را ولی نعمتان و مشاورانی دلسوزی می دانیم که برای پیشبرد دقیق اهداف تعریف شده در کنار ما هستند.

خلاصه اینکه، ما اعتقاد به انتقاد و پیشنهاد و ارائه ایده های جدید داریم تا اعتماد همه را جلب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه