English

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

شورا و شهرداری محمدیه عملکرد و انسجام خوبی در استان دارد

معاونت سیاسی_ امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت:شورا و شهرداری محمدیه از عملکرد و انسجام خوبی در استان برخوردار است و این امر نشان دهنده تعامل ،همکاری و اتحاد شهردار و اعضای شورای اسلامی است.

شورا و شهرداری محمدیه عملکرد و انسجام خوبی در استان دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،در دیدار مهندس پیری شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و رییس اداره حراست شهرداری با معاونت سیاسی_ امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین،کاظمی ضمن تاکید بر خدمت رسانی مضاعف مدیران به جهت دلگرمی مردم و کسب رضایتمندی گفت:شورا و شهرداری محمدیه از عملکرد و انسجام خوبی در استان برخوردار است و این امر نشان دهنده تعامل ،همکاری و اتحاد شهردار و اعضای شورای اسلامی است و صیانت از این نسجام و عملکرد قابل قبول میتواند خدمات رسانی مدیریت شهری به شهروندان را تسهیل کند .

 وی خاطر نشان کرد: صرف خدمت رسانی مدیران بدون هیچ چشم داشتی می تواند ضامن امنیت و  افزایش امید و زندگی در جامعه گردد.

معاونت سیاسی_امنیتی استانداری گفت:مهندس پیری در طول سوابق اجرایی خود   خدمات فراوانی را برای شهروندان به ارمغان آورده است و به نوعی خود را صرف خدمت کرده است که این نشان دهنده روحیه جهادی ایشان است.

ایشان یکی از مهم ترین دغدغه های مهم حوزه کاری خود را تقسیمات کشوری دانست و خاطر نشان کرد :تلاش در جهت شهرستان شدن محمدیه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که بر آن تاکید گردیده است به گونه ای که با شهرستان شدن بخش محمدیه شاهد حضور و استقرار ادارات و دستگاه های خدمات رسان به جهت خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد.

معاونت سیاسی_امنیتی استانداری قزوین همچنین با اشاره با موضوع انتخابات سال جاری گفت:دشمن در صدد برنامه ریزی جهت ناامن کردن جامعه و القای یاس و‌ نامیدی و عدم حضور شهروندان در پای صندوق های انتخابات است و در این برهه حساس مدیران عاشق و شیفته خدمت باید تلاش خود را دو چندان کنند تا شاهد تزریق روحیه امید و حضور مردم در انتخابات باشیم.

وی همچنین عنوان کرد:مردم خدمت خالصانه می خواهند تا فضای کشور تقویت شود و شهرداری ها در این برهه نقش حساس و کلیدی در افزایش رضایتمندی دارند.

وی خاطر نشان کرد:یکی از مهم ترین مقوله های تولید امنیت ارایه خدمات در خور و‌ شان شهروندان است که مجموعه مدیریت شهری محمدیه در این زمینه در استان پیشتاز هستند.

استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در محمدیه بخش پایانی سخنان معاونت سیاسی امنیتی بود که وی به آن اشاره نمود و‌ اجرای این امر می توان نوید بخش حل مشکلات آموزشی بخش محمدیه بالاخص در محمدیه و مهرگان باشد.

لازم به ذکر اینکه در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی به بیان مشکلات و معضلات شهری پرداختند و خواستار حل آنها شدند.کمبود کلانتری در مهرگان؛عدم وجود فرهنگسرا ؛عدم وجود درمانگاه تخصصی در مهرگان و محمدیه؛عدم وجود زیرساخت ها و بروز آسیب های اجتماعی _فرهنگی و ورزشی در مهرگان؛  کمبود نانوایی در محمدیه و مهرگان؛حل مشکل ورودی و خروجی به محمدیه از منطقه ۴ و ۵؛عدم وجود بیمارستان با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در محمدیه و مهرگان؛کمبود فضاهای آموزشی در محمدیه و مهرگان و استقرار ایستگاه قطار از موضوعات مهمی بود که شهردار و  اعضای شورا به آن اشاره نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه