English

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

رونمایی از دو کتاب تألیفی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با موضوع و محوریت خانواده

با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین از دو کتاب رونمایی شد.

رونمایی از دو کتاب تألیفی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با موضوع و محوریت خانواده

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،در حاشیه برگزاری رویداد سومین نشست حضوری مسئولان استانی امور بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و همزمان با فرا رسیدن روز مباهله و هفته تکریم خانواده از دو کتاب تألیفی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با موضوع و محوریت خانواده رونمایی شد. 

در این مراسم که با حضور سرکار خانم دکتر عاصمه قاسمی مشاور عالی دکتر طهرانچی و مدیرکل امور زنان و خانواده  دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و جمعی از روسای استانی امور زنان بانوان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز سینتک این دانشگاه برگزار شد از دو کتاب سرکار خانم دکتر سیده زهرا موسوی عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با عنوان های " واکاوی پدیده چند همسری" و " قاعده فقه حاکم بر خانواده " رونمایی شد.

گفتنی است؛ کتاب " قواعد فقه حاکم بر خانواده " با استناد به آیات قران کریم و روایات  ۹ قاعده فقهی در سبک زندگی را معرفی کرده که باعث تنظیم روابط اعضای خانواده خواهد شد. هم چنین کتاب " واکاوی پدیده چند همسری " با نگاهی برمنابع فقهی و حقوقی به بررسی آیه تعدد زوجات پرداخته و با استناد به قاعده لاضرر نکات آیه را با توجه به زمان و مکان بررسی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه