English

از امروز و به میزبانی دانشگاه آزاد قزوین آغاز شد؛

مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت

از امروز مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت (شفاهی) و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز شد.

مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،از امروز مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت (شفاهی) و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز شد.

این مسابقات از روز شنبه به مدت 3 روز در بخش‌های استادان، کارکنان و دانشجویان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل و در مسجد امام رضا علیه السلام (برادران) و سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی (خواهران) ادامه دارد.

گفتنی است؛ دیدار با خانواده معظم شهدا، بر پایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و خوشنویسی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی از برنامه‌های جنبی این مسابقات محسوب می‌شود.

توجه به مفاهیم و مضامین قرآن باعث رستگاری انسان ها می‌شود

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین در مراسم آغازین بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت که در مسجد امام رضا علیه السلام این دانشگاه برگزار شد؛ ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد در سخنانی با اشاره به برگزاری این مسابقات در واحد قزوین خطاب به شرکت کنندگان گفت: به همه شرکت کنندگان در این مسابقات خیرمقدم عرض می کنم. امیدوارم در شهر مذهبی و تاریخی قزوین لحظات خوبی را سپری کنید. هم چنین آرزوی موفقیت در این مسابقات را برای همه شرکت کنندگان دارم.

وی در پایان افزود: توجه به مفاهیم و مضامین قرآن باعث رستگاری انسان ها می‌شود.

شایان ذکر است؛ اقامه نماز ظهر و عصر و هم چنین حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر از دیگر برنامه‌های مراسم آغازین این مسابقات بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه