English

با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع در اتاق شورای سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی واحد قزوین برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،اولین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با حضور دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، مهندس محمدحسین رضایی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع، دکتر عباس بی نیاز معاون آموزشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و سید محسن جواهری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در اتاق شورای سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی واحد قزوین برگزار شد.

در این جلسه که دکتر مهران چگینی مدیر روابط عمومی، ولی محمدزمانی مدیر تربیت بدنی واحد قزوین و مدیران تربیت بدنی واحد های تاکستان و بویین زهرا نیز حضور داشتند؛ در خصوص نظارت بیشتر بر درآمدزایی مطلوب از اماکن ورزشی و نظارت بر تجهیزات و مشکلات مالی برای خرید اقلام بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضاء، نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعاتی هم چون اختصاص دادن سود حاصل از درآمد غیر شهریه ای از اماکن ورزشی برای صرف هزینه هایی از جمله تعمیرات و نگهداری اماکن، خرید اقلام ورزشی مورد نیاز سالانه، اعزام تیم ها به مسابقات، تاسیس آکادمی ورزشی و مدارس تخصصی و هم چنین کمپ های ورزشی برای درآمد زایی، با توجه به ظرفیت های موجود سخت افزاری و هم چنین نیروها و اساتید مجرب در دانشگاه، برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در رشته های مختلف ورزشی با توجه به دارا بودن دانشجویان تربیت بدنی و اساتیدی که دروس تئوری را در دانشگاه تدریس می کنند و هم چنین استفاده از حمایت های مالی اسپانسرها و برندهای معتبر در برگزاری مسابقات کشوری را بیان کردند.

شایان ذکر است؛ با پیگیری های اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، زمین تنیس خاکی این دانشگاه مجددا بازسازی و راه اندازی شد. استادان، کارکنان و دانشجویان علاقمند می توانند برای ثبت نام و استفاده از کلاس های آموزشی و فوق برنامه زمین تنیس خاکی، به سالن جانبی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه